English

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد؛

توقیف دو لنج متخلف و یک قایق غیرمجاز ترال در آب های جاسک

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان از توقیف 2فروند لنج متخلف در حوزه آبهای جاسک و یک فروند قایق غیر مجازترال در اسکله بونجی در راستای مبارزه با صیدو صیادی غیر مجاز خبرداد.

توقیف دو لنج متخلف و یک قایق غیرمجاز ترال در آب های جاسک

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ مسعود احسانی با اشاره به اینکه مبارزه با صید غیر مجاز برای حفظ و حراست از منابع آبزی که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت منابع آبزیان است، گفت: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

احسانی افزود: اکیپ گشت دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان جاسک ضمن اخذ تجهیزات کامل با سه فروند گلف سازمانی به اتفاق عوامل دریابانی به حوزه استحفاضی اعزام که در حین گشت زنی در حوزه جاسک دو فروند لنج متخلف ترالی به همراه دو جفت تخته ترال، تو ر و ادارات صید غیر مجاز همراه توقیف شد.

وی افزود: همچنین در اسکله بونجی جاسک به یک فروند قایق غیرمجاز ۵۵ اسب بخار متخلف ترال برخورد و نسبت به توقیف آن اقدام لازم به عمل آمد و در این عملیات یک جفت تخته ترال به همراه یک دستگاه تور ترال و ۲۰۰ متر طناب از شناورمتخلف کشف و ضبط شد.

سرهنگ احسانی تصریح کرد: کلیه توقیفات ضمن تشکیل پرونده به کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی شیلات جهت تعیین تکلیف و یا در صورت نیاز به دستگاه قضا ارجاع داده شده اند.

وی در پایان افزود: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه