English

مدیرکل شیلات هرمزگان:

ظرفیت‌های شیلاتی، محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان

مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: ظرفیت‌های شیلاتی از جمله صید و صیادی و آبزی پروری می‌تواند محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان باشد.

ظرفیت‌های شیلاتی، محوری برای توسعه گردشگری هرمزگان
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه ظرفیت‌های شیلاتی استان به ویژه صنعت پرورش میگو، صیادی و پرورش ماهی در قفس علاوه بر جاذبه‌های اقتصادی از جاذبه‌های گردشگری خوبی بهره‌مند است گفت: خوشبختانه استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های شیلاتی خود می‌تواند محور خوبی برای توسعه گردشگری باشد.

وی از صنعت گردشگری به ویژه با محوریت تورهای بازدیدی تخصصی به عنوان صنعتی مکمل در فعالیت های شیلاتی یاد کرد و گفت: ازاین مهم می توان به عنوان یک محور و مکمل برای توسعه ظرفیت‌ها و توانمندی های شیلاتی نام برد.

بارانی گفت:  با توجه به ظرفیت‌های موجود، برگزاری تورهای گردشگری و تخصصی می‌تواند یکی از سریع ترین و مقرون به صرفه‌ترین ابزار برای سرمایه گذاری باشد.

در ادامه محسنی مدیرکل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان با بین اینکه شیلات محوری طلایی برای توسعه استان هرمزگان است از ورود فعالیت های شیلاتی به حوزه گردشگری استقبال کرد.

محسنی همچنین بر تسریع در اجرای تفاهم نامه اداره کل شیلات هرمزگان با اداره کل میراث فرهنگی در توسعه گردشگری بندر صیادی خور آذینی تاکید کرد.

در ادامه محسنی با اشاره به تعاملات خوب برقرار شده بین دو دستگاه شیلات استان و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت های خوب شیلاتی-گردشگری در استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه