English

سرپرست منطقه شش عملیات انتقال گاز خبر داد؛

تامین انرژی پایدار گاز به صنایع و بخش خانگی شهر بندرعباس

سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز، از پایان موفقیت آمیز یکی از گسترده ترین تعمیرات خط لوله انتقال گاز در حاشیه شهر بندرعباس در مهر ماه سال جاری خبر داد.

تامین انرژی پایدار گاز به صنایع و بخش خانگی شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا رفیعی سرپرست منطقه 6 عملیات انتقال گاز اظهار داشت: براساس نتایج و گزارش بدست آمده از پیگرانی هوشمند بر روی خط لوله انتقال گاز ۲۲ اینچ سرخون/توانیر، تعمیر و تعویض ۲۵۰۰ متر از خط لوله در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به عملیات و تعمیرات مرحله دوم خط مذکور اظهار داشت: این عملیات با تعویض ۱۲۰۰ متر از خط لوله در ۲۵ نقطه از دهم مهرماه سال جاری آغاز و به مدت چهار روز به طول انجامید.

رفیعی با بیان اینکه تعمیرات همراه با گستردگی، پراکندگی و بالا بودن سطح آب های زیرزمینی و کار در شرایط سخت همراه بود عنوان کرد: این تعمیرات با همکاری هفت مرکز بهره برداری خطوط لوله منطقه شش عملیات انتقال گاز و همچنین با حضور و همکاری کارکنان منطقه دو و سه عملیات انتقال گاز انجام شد تا عملیات طبق برنامه زمانبندی شده به پایان برسد.

سرپرست منطقه شش عملیات انتقال گاز ادامه داد: خط ۲۲ اینچ سرخون/توانیر به طول ۴۷ کیلومتر گاز تولید شده در پالایش گاز سرخون و قشم را به مصارف خانگی و صنعتی از جمله نیروگاه توانیر بندرعباس انتقال می دهد.

در پایان رفیعی از تمامی همکاران ستادی و عملیاتی منطقه که در انجام عملیات نقش ایفا کرده اند تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه