English

احمد کناری نژاد تأکید کرد؛

ضرورت بودجه‌ریزی واقع‌بینانه در شهرداری بندرعباس / دوران درهای بسته شهرداری سرآمده است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تأکید بر ضرورت نگاه واقع‌بینانه و بهره‌گیری از تجارب موفق و ناموفق گذشته در تنظیم بودجه 1401 شهرداری، گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری مدنظر ماست.

ضرورت بودجه‌ریزی واقع‌بینانه در شهرداری بندرعباس / دوران درهای بسته شهرداری سرآمده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد کناری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در خصوص بودجه سال 1401 شهرداری بندرعباس اظهار داشت: بایستی تحقق‌پذیر بودن بودجه و داشتن نگاه واقع‌بینانه و بهره‌گیری از تجارب موفق و ناموفق گذشته در تنظیم بودجه 1401 مدنظر قرار گیرد و تنظیم بودجه با ارائه طرح مطالعاتی جامع و کارشناسانه، بر اساس سندهای راهبردی مدون صورت پذیرد.

کناری نژاد گفت: انتظار می‌رود عدالت محوری، تطابق با سیاست‌های کلی شورای ششم، نگاه ویژه به محلات کم برخوردار و دارای بافت فرسوده و در اولویت قرار گرفتن طرح‌ها و پروژه‌های زودبازده به نفع بافته‌ای قدیمی، توجه ویژه به معیشت و امور رفاهی کارکنان شهرداری، توجه به کارهای زیر بنایی، هوشمندسازی و همچنین پیش‌بینی طرح‌های مطالعاتی و علمی در انجام پروژه‌ها نیز در بودجه سال آینده لحاظ شود.

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری، ارتقاء جایگاه شهر با توجه به حوزه‌های فرهنگی و گردشگری، افزایش سرانه فضای سبز شهری با نگاه اصلاح زیرساخت‌های موجود، زیباسازی و ارتقاء کیفیت بصری منظر شهری با توجه ویژه به فرهنگ و جغرافیای خاص این خطه، ساماندهی حمل‌ونقل عمومی، تلاش ویژه جهت جذب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری ضمن رعایت حقوق شهروندان، ساماندهی پروژه‌های راهبردی راکد شهری و جایگاه پروژه‌های عمرانی شهرداری و... بایستی در بودجه سال 1401 شهرداری موردتوجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: به‌منظور سرعت بخشی در ارائه خدمات اداری، تسریع در فرآیند پاسخ استعلامات، کاهش مراجعات حضوری، افزایش شفاف‌سازی در امور شهرداری و به‌عنوان یک زیرساخت و پیش‌نیاز در فرآیند تحقق هوشمندسازی، پیشنهاد می‌شود سامانه‌ای در شهرداری تحت عنوان سامانه یکپارچه شهرسازی به‌منظور ارائه خدمات غیرحضوری به شهروندان در حوزه شهرسازی ازجمله صدور پروانه ساختمانی و ایجاد تعامل بین شهرداری به‌عنوان مرجع صدور پروانه ساختمانی برای تمام ساختمان‌های واقع در شهر و سامانه‌های دستگاه‌های دخیل در صدور پروانه به‌صورت آنلاین و مبتنی بر شناسه یکتا با بهره‌گیری از تجارب کلان‌شهرهای موفق، طراحی و راه‌اندازی شود.

کناری نژاد ضمن بیان اینکه جایگاه مردم در نظام مدیریت شهری تغییر کرده است، ابراز داشت: با گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی ایران، بایستی کارها را به مردم بسپاریم چراکه مردم بهتر از هر مدیری نیازها و خواسته‌های محله و منطقه را تشخیص می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس اذعان داشت: دوران درهای بسته به روی شهروندان حق‌طلب، عدالت‌خواه و دغدغه دار برای پیشرفت از محله تا شهرشان تمام شده و دوران امیدآفرینی، تلاش، همت مضاعف و دوران برداشتن چوب‌ها از لای چرخ ماشین خدمت و مانع زدایی واقعی در چارچوب قانون بدون هیچ درنگی آغازشده است.

وی اظهار داشت: بایستی صدای مردم و چرخه‌ای حرکت پیشرفت در شهر بیش‌ازپیش شنیده شود، گام دوم انقلاب یعنی تکریم و تعظیم ملت ایران، توصیف انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهضت بزرگ دینی، انقلابی ماندن، ایجاد تمدن نوین اسلامی، باور عمیق به انقلاب و انقلابی گری، نگاه خوش‌بینانه به آینده و اعتقاد به اصل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه