English

فاطمه جراره خبر داد؛

واریز ۴۵۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری بندرعباس

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس از واریز 453 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب شهرداری در 10 ماهه‌ی ابتدای امسال خبر داد و گفت: بودجه 1400 مطابق با پیش‌بینی محقق و پرداختی ارزش‌افزوده نسبت به اوایل سال سه برابر شده است.

واریز 453 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب شهرداری بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور اعضا و شهردار بندرعباس با دستور کار تجلیل از مبارزان انقلابی دوران مبارزات ستم‌شاهی و کلیات بودجه 1401 شهرداری بندرعباس برگزار شد.

«فاطمه جراره» رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ابتدای این جلسه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و ماه رجب اظهار داشت: در این برهه از زمان بایستی تمام سعی‌مان بر این باشد امانت‌دار خون شهدا باشیم و در زنده نگه‌داشتن و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم چراکه هر چه داریم از تلاش‌های شهدا و مبارزان انقلابی به‌دست‌آمده است.

وی در ادامه با اشاره به بررسی بودجه 1401 شهرداری بندرعباس، بیان‌ کرد: طبق تقویم بودجه شورای شهر، کمیسیون تخصصی بررسی بودجه سال آینده را در چهار جلسه تاکنون انجام داده‌ که امیدواریم بودجه 1401 بتواند دغدغه‌های مردم را مرتفع کند.

وی عنوان کرد: حضور در بین مردم می‌تواند به بودجه‌ریزی کمک کند و از شهردار نیز می‌خواهیم که در این جلسات مردمی در مساجد شرکت داشته باشد چراکه این امر مطالبه اعضای شورا و مردم است.

جراره ضمن اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شورا بر اساس بودجه پیشنهادی شهرداری است، افزود: اعضای شورا این توقع را دارند که با توجه به‌ اینکه بودجه سال آینده بودجه‌ای واقعی است تمام برنامه‌ها و موارد مورد انتظار در سال 1401 محقق شود.

رئیس شورای شهر بندرعباس ادامه داد: هر چه تراکم فروشی را برای تأمین بودجه کمتر کنیم و بتوانیم بیشتر از اوراق استفاده کنیم، مؤثرتر خواهد بود و همچنین نیاز است فهرستی از املاک شهرداری بندرعباس هم داشته باشیم تا در رابطه با درخواست‌های بودجه‌ای شهرداری دقیق‌تر بررسی و تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه 1400 حدود 453 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب شهرداری واریز شده است، گفت: آن‌ چیزی که مطابق با بودجه 1400 پیش‌بینی‌ شده بود تاکنون در بودجه محقق و پرداختی ارزش‌افزوده نسبت به اوایل سال سه برابر شده که در تکمیل پروژه‌های عمرانی می‌تواند ما را یاری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه