English

با افزایش ۴۰درصدی:

بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس به "۲۴۵۰میلیارد تومان" رسید

شهردار بندرعباس گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری بندرعباس با ۴۰درصد افزایش نسبت به سال جاری به ۲۴۵۰میلیارد تومان رسید.

بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس به "۲۴۵۰میلیارد تومان" رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس با حضور در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس بودجه پیشنهادی شهرداری در سال ۱۴۰۱ را به رئیس شورا تحویل داد تا مراحل بررسی و تصویب آن طی شود.

وی با اشاره به روند بودجه شهرداری بندرعباس در سال آینده گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری بندرعباس با ۴۰درصد افزایش نسبت به سال جاری به ۲۴۵۰میلیارد تومان رسید.

نوبانی با بیان اینکه از این مقدار ۵۰درصد شامل بخش هزینه‌های جاری است که برابر با ۱۲۵۰میلیارد تومان می‌شود عنوان کرد: از سهم هزینه‌های جاری شهرداری ۸۰۰ میلیارد تومان صرف پرداخت حقوق و دستمزد خواهدشد که ۵۰۰ میلیارد حقوق و دستمزد نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی است و ۳۰۰میلیارد تومان هم مربوط به بخش تنظیف و فضای سبز است.

وی تصریح کرد: سهم بودجه تملک سرمایه ای شهرداری در سال آینده 50 درصد است که شامل اجرای پروژه های عمرانی و پرداخت دیون می باشد.

شهردار بندرعباس گفت: تلاش کرده‌ایم از بخشی نگری و تک بعدی بودن در بودجه فاصله گرفته و به توسعه پایدار شهر در همه حوزه ها ورود کنیم و بودجه سال آینده بر اساس نیاز سنجی و مطالعات دقیق تدوین شده است.

وی اظهار داشت: اولویت بودجه عمرانی سال آینده با توجه به بخشنامه بودجه ابلاغی سال آینده وزارت کشور، تکمیل پروژه های ناتمام بوده و پروژه های شاخص پیش بینی شده، تکمیل پروژه اولویت پنجم(بلوار طالقانی) احداث بوستان ۵۰ هکتاری، تقاطع طلائیه و تکمیل بلوار شرقی ازجمله پروژه‌های عمرانی شاخص در سال آینده است.

نوبانی اضافه کرد: تاکنون 75درصد از بودجه امسال محقق شده که امیدواریم تا پایان سال به90درصد برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه