English

پارلمان شهری به سمت دوقطبی شدن پیش رفته است

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه متاسفانه امروز اوضاع شورای شهربندرعباس خوشایند نیست گفت: مطرح کردن طرح سوال اعضا شورا از شهردار بندرعباس پارلمان شهری را به سمت دوقطبی شدن پیش برده است.

پارلمان شهری به سمت دوقطبی شدن پیش رفته است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه طرح سوال از شهردار بندرعباس با حواشی زیادی  همراه بود و پس از قانع نشدن سوال کنندگان، روند  استیضاح کلید خورد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهربندرعباس مبنی بر موضوع استیضاح شهردار با حضور فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، اعضا شورا، شهردار بندرعباس و اصحاب رسانه در سالن جلسات شورای شهر برگزار شد.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این نشست خاطرنشان کرد: طرح سوال از شهردار در حیطه اختیارات قانونی اعضای شورا به شمار می آید و شهردار هم موظف به پاسخگویی نسبت به دغدغه های اعضا شورا است و نباید اهمیت آن زیرسوال رود.

وی گفت: مطرح کردن طرح سوال اعضا شورا از شهردار بندرعباس، پارلمان شهری را به سمت دوقطبی شدن پیش برده است. متاسفانه امروز اوضاع شورای شهر بندرعباس خوشایند نیست و جای بسی نگرانی دارد و برای ما قابل پذیرش نیست که اعضای شورا به دو گروه شورای مردم و شورای شهرداری تقسیم شوند و امیدوار بودم سوالات از شهردار در کمال آرامش مطرح می شد و مردم قضاوت می کردند.

جراره بیان داشت: هم اکنون جلسه طرح سوال از شهردار به جلسه محکوم کردن شورا تبدیل شده است تا طرح سوال صورت می گیرد برخی افراد موضوع را به مسایل سیاسی ربط می دهند.

وی گفت: هرگونه تخلف در مجموعه شهرداری ها، شوراها را موظف به رفع مشکلات و ایرادات خواهد کرد ما به هیچ عنوان نمی خواهیم عملکرد مدیریتی شهرداران سابق تکرار شود تا 4 سال دیگر از مردم عذرخواهی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اذعان داشت: امید داشتیم شهرداربندرعباس پاکدستی، اهتمام و کار جهادی را سرلوحه خود قراردهد تا این‌گونه بتوانیم در کنار یکدیگر برای رفع مشکلات مردم پیشگام باشیم، اما متاسفانه همچنان شیوه مدیریتی شهرداران سابق پا برجا است و مردم دیگر صبرشان لبریز شده است. همان افرادی که حرف از سهم خواهی می زنند در زمان انتصابات مدام درب اتاق شهردار بودند. 

وی گفت: همدلی، وحدت و اتفاق نظر بین اعضای شورا به طور قطع شوراها را به سمت و سوی توفیق رهنموم خواهد کرد، بنابراین اعضا شورا را به وحدت و همدلی دعوت می کنم. 

جراره ابراز داشت: شرکت نکردن در جلسات تخصصی کمیسیون ها اشتباه است چرا که اعضای شورا وظیفه دارند در حوزه تخصص خود در این جلسات شرکت کنند.

وی در پایان افزود: در تمام جلسات متعدد به شهردار تذکر داده شده و زمان ۵ ماهه برای شهرداری که به یقین رسیده بود باید تغییراتی در برخی سازمان ها ایجاد شود، کافی بود. هیچ سهم خواهی اتفاق نمی افتد اما شاخص ما برای انتخاب مدیران شهرداری تغییر نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه