English

عضو شورای شهر بندرعباس خواستار شد؛

دستگاه قضا از افشاگر حمایت و با تهمت‌زنندگان برخورد کند

عیسی عباسی عضو شورای شهر بندرعباس ضمن اشاره به افشاگری یعقوب دبیری نژاد دیگر عضو این شورا خواستار ورود دستگاه قضا به تخلفات مرتبط با حوزه روابط عمومی شهرداری شد.

دستگاه قضا از افشاگر حمایت و با تهمت‌زنندگان برخورد کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عیسی عباسی عضو شورای شهر بندرعباس در جلسه علنی شورا ضمن تبریک به مناسبت انتخاب فاطمه جراره به عنوان نماینده شورای اسلامی هرمزگان در شورای عالی استان های کشور، اظهار داشت: امیدواریم حضور نماینده شورای اسلامی شهر بندرعباس بتواند زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر به مردم فراهم سازد.

عباسی با اشاره به مسئله انتزاع بخشی از هرمزگان به سایر استان ها عنوان کرد: در شرایطی که کشور انقلابی ایران نیاز به آرامش و همدلی برای رفع کاستی و نا آرامی ها دارد، مطرح کردن مسئله انتزاع به طور قطع باعث ایجاد تنش و بهانه دادن به دست دشمنان نظام خواهد شد و باید این طرح مختومه اعلام شود.

وی در ادامه افزود: با آغاز فعالیت رسمی شوراهای ششم شهر بندرعباس، تنها اولویت و دغدغه شوراها مبارزه با رانت و فساد و همچنین دفاع از حقوق مردم شهر بندرعباس بوده است و اعضا با جدیت تمام درحال پیگیری ابعاد تخلفات در حوزه مدیریت شهری هستند.

وی به موضوع افشاگری تخلفات در حوزه روابط عمومی شهرداری از سوی یعقوب دبیری نژاد اشاره کرد و افزود: با این حال جای بسی تاسف است که برخی از افراد با به حاشیه بردن اصل موضوع انواع تهمت ها و تخریب های ناروا را به جناب دبیری نژاد نسبت دادند و این پیگیری ها را تسویه حساب شخصی قلمداد کردند. این عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد:  در این جلسه اعلام می‌دارم که پیگیری این موضوع و سایر تخلفات از سوی کمیسیون حقوقی در دست بررسی است و متخلفان باید بدانند که اعضا هرگز در برابر تهدید سر خم نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: از دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی و دادستان تقاضا دارم ضمن دستور بررسی تهمت‌های ناروا، حاشیه امن متخلفان را برهم بزنند و از اقدامات فساد ستیزانه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر بندرعباس حمایت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه