English

آمادگی کامل شهرداری بندرعباس برای مقابله با سیل و بحران احتمالی

شهردار بندرعباس عنوان کرد: این مانور با هدف آمادگی کامل برای مقابله با سیل و بحران احتمالی با همکاری همه نهادها و دستگاه های مرتبط در جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان برگزار شده است.

آمادگی کامل شهرداری بندرعباس برای مقابله با سیل و بحران احتمالی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در مانور آماده باش مقابله با بحران شهرداری بندرعباس ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، عنوان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و ورود سامانه پرفشار بارشی به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، شهرداری بندرعباس تمهیدات لازم برای جلوگیری از تهدیدات احتمالی بارندگی در شهر بندرعباس را انجام داده است.
وی تصریح کرد: این مانور با هدف آمادگی کامل برای مقابله با سیل و بحران احتمالی با همکاری همه نهادها و دستگاه های مرتبط در جهت حفظ امنیت و آرامش شهروندان برگزار شده است و همه دستگاه های اجرایی مربوطه پای کار هستند تا آرامش مردم حفظ شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم که در هنگام بارندگی از تردد غیرضروری پرهیز کنند و همچنین از پارک خودرو در مجاورت خورها، کانال های دفع آب های سطحی و درختان خودداری کرده و در صورت بروز هر گونه مشکلی با سامانه 137 شهرداری یا 125 آتش نشانی تماس حاصل نمایند.
گفتنی است؛ در پایان این رزمایش رژه تجهیزات وامکانات لجستیکی جهت مقابله با بحران برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه