English

پیش بینی ۱۲ مکان مسقف در بندرعباس برای اسکان اضطراری

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان عنوان کرد: با توجه به امکان سیلاب و آبگرفتگی در استان ۱۲ مکان مسقف در بندرعباس برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است.

پیش بینی ۱۲ مکان مسقف در بندرعباس برای اسکان اضطراری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهرداد حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ظهر امروز (۱۱ دی ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به امکان سیلاب و آبگرفتگی در استان ۱۲ مکان مسقف در بندرعباس برای  اسکان اضطراری  در نظر گرفته شده است، افزود: در سایر شهرستان‌ها هم مکان‌های مسقف از جمله سالن‌های ورزشی و مدارس برای اسکان اضطراری و اقلام ضروری از جمله پتو، موکت و مواد غذایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این که دستگاه‌های اجرایی در زمان وقوع سیلاب در حال آماده باش هستند تا خسارات به زیرساخت ها، منازل و جاده‌ها وارد نشود، از در نظر گرفتن تجهیزات و ماشن آلات سنگین در همه  شهرستان ها برای بازگشایی مسیرها در صورت وقوع سیل خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار کرد: بارندگی روز گذشته خساراتی به بخش‌های کشاورزی استان به ویژه در شهرستان بندرعباس در بخش شمیل، تخت و قلعه قاضی وارد کرده که میزان این خسارت در حال بررسی است.

حسن زاده ادامه داد: همه مسیرهای مسدود شده بر اثر وقع سیلاب و طغیان رودخانه ها نیز بازگشایی شده است و در حال حاضر فقط مسیر ارتباطی دهستان بیابان گرو به بخش مرکزی سیریک مسدود است و با فروکش کردن رودخانه راه ارتباطی این روستا بازگشایی می شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ تیر برق نیز بر اثر بارندگی سقوط کرده بود که جایگزین شدند و برق سی روستا در شهرستان‌های بندرعباس و بشاگرد نیز وصل شد، عنوان کرد: در برخی نقاط بندرعباس هم  آبگرفتگی سطحی رخ داده بود که سریع برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به هشدارهای هواشناسی و افزایش فعالیت سامانه بارشی از امشب در استان به مردم هشدار داد از تردد و سکونت در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه