English

محسن نجات:

آماده‌باش کامل دستگاه‌های امدادرسان در خراسان رضوی

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: دیشب بارش باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین میزان آن در کاشمر با هفت میلیمتر و مشهد با پنج میلیمتر بود.

آماده‌باش کامل دستگاه‌های امدادرسان در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن نجات مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: آماده‌باش دستگاه‌های امدادرسان این استان به دلیل شرایط جوی و پیش‌بینی هواشناسی استان.

نجات همچنین در ادامه متذکر شد: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی استان و هشدار سطح نارنجی، از شب گذشته عوامل راهداری، پلیس راه و دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش هستند.

مدیرکل بحران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: دیشب بارش باران و برف بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی را فرا گرفت که بیشترین میزان آن در کاشمر با هفت میلیمتر و مشهد با پنج میلیمتر بود همچنین در گردنه‌های استان نیز بارش برف گزارش شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه در پی بارش برف و باران آبگرفتگی و حادثه خاصی رخ نداد و تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز است و سامانه بارشی از عصر دیروز وارد استان خراسان رضوی شده است و شدت آن به حدی بود که هشدار سطح نارنجی اعلام شد.

نجات در خاتمه یادآور شد: طبق پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی از فردا یکشنبه جوی پایدار برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است و میانگین دمای هوا در استان به تدریج افزایش می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه