English

آیدا فاروقی:

پیش بینی برف و باران فراگیر در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از عصر فردا، یکشنبه علاوه بر وزش باد بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد و کاهش ۱۳ درجه‌ای دما در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته آینده را شاهد خواهیم بود.

پیش بینی برف و باران فراگیر در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بارش پراکنده باران از عصر دوشنبه به خصوص در مناطق شمال غربی، بخش‌هایی از مرکز و نوار شرقی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد و تا روز سه شنبه ادامه دارد که در برخی از مناطق احتمال آبگرفتگی و جاری شدن رواناب وجود دارد.

فاروقی در ادامه این خبر اظهار کرد و گفت: امروز جوی پایدار برای استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است، اما از عصر فردا، یکشنبه علاوه بر وزش باد بر میزان ابرناکی افزوده خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد: همچنین کاهش ۱۳ درجه‌ای دما در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته را خواهیم داشت و بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد و روز سه‌شنبه هفته کنونی به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

وی در ادامه یادآور شد: کمینه دمای هوای مشهد روز سه‌شنبه هفته جاری به چهار درجه زیر صفر خواهد رسید و طی این مدت انتظار می‌رود دمای شبانه هوا در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی تا پنج درجه زیر صفر کاهش یابد.

فاروقی در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه غلظت آلاینده‌های جوی در استان خراسان رضوی افزایش می‌یابد، اما روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته شاهد کاهش غلظت این آلاینده‌ها خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه