English

برای مقابله با بارندگی‌های شدید؛

شهرداری بندرعباس در آماده باش کامل قرار گرفت

شهردار بندرعباس از آماده باش کامل نواحی، مناطق و مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و آتش نشانی شهرداری بندرعباس برای پیشگیری از مشکلات بارندگی های شدید در پیش رو خبر داد.

شهرداری بندرعباس در آماده باش کامل قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی نوبانی شهردار بندرعباس در همین خصوص عنوان کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع احتمالی طوفان و باران شدید در روزهای آینده، شهرداری بندرعباس تلاش نموده تا به جهت کاهش خسارت احتمالی از بارش باران، نیروهای ستاد را با آمادگی کامل به صورت آماده باش درآورد.

وی اظهارداشت: تمام مجموعه شهرداری بندرعباس برای مقابله با بحران در بارش احتمالی در سطح شهر با اکیپ کامل نیروی انسانی به همراه تجهیزات کامل در حالت آماده باش هستند.

شهردار بندرعباس گفت: رزمایشی با هدف آمادگی و مقابله با حوادث غیرمترقبه روز جمعه با همکاری شهرداری بندرعباس و فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس خواهد شد.

وی عنوان کرد: مردم در هنگام بارش شدید باران از تردد غیر ضروری پرهیز کرده و همچنین از پارک خودرو در مجاورت خورها، کانال‌های دفع آب‌های سطحی و درختان جدا خودداری کنند.

به گفته نوبانی، در صورت بروز هرگونه مشکل با سامانه ۱۳۷ شهرداری یا ۱۲۵ آتش نشانی تماس حاصل نمایند تا با همکاری متقابل مشکلات احتمالی رفع و یا به حداقل برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه