English

مسببان دودستگی اعضای شورا باید شناسایی و معرفی شوند

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: چه کسانی با علم به شکست استیضاح شورا را درگیر حاشیه کردند تا شکاف میان اعضا را عمیق تر کنند.

مسببان دودستگی اعضای شورا باید شناسایی و معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، یعقوب دبیری نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ظهر امروز در بیست و یکمین جلسه شورای شهر بندرعباس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا و سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: قصد داشتم امروز و در صحن به بیان حقایقی بپردازم که ذهن مردم را نسبت به همه حواشی، اختلافات و دلایل آن روشن کند، تا خطاهای بی شمار ما در بی اعتماد کردن مردم نسبت به رای شان به پای نظام و انقلاب گذاشته نشود.

وی با بیان اینکه امروز یک بار دیگر از محضر همه شهدای گرانقدر، خانواده های شهدا و ایثارگران عذر خواهی می کنم که نام شورای جوان انقلابی، جهادی و مسجدی مزین شده است افزود: لایق حفظ حرمت این لقب نبودیم، لذا از همه اصحاب محترم رسانه خصوصا همکارانی که در صحن شورا به تمسخر از این القاب استفاده می کنند عاجزانه خواهشمندم این لقب را فراموش نموده و به همان شورای ششم بسنده کنند.

دبیری نژاد اظهارداشت: متاسفانه علی رغم باطن پاک و زلال اکثریت اعضای شورای ششم، برخی انحصار طلبی ها و تمرکز قدرت در ضلع خاصی از شورا این باطن پاک را آلوده اسم و رسم نمود و شورا را به دو گروه اقلیت و اکثریت تبدیل کند. 

وی با اشاره به اینکه امروز تنها جمله مشترک میان اقلیت و اکثریت شورا درخواست معرفی مسببان وضعیت امروز است گفت: امروز همه اعضای شورا خواهان آن هستند که بدانند چه کسانی بدنبال اختلاف افکنی و تفرقه میان اعضای شورای شهر هستند.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهارداشت: مسسبان ایجاد دو دستگی و اختلاف میان شورای یک دست و همدل پنج ماه قبل کسانی هستند که با قبضه کردن و تقسیم بندی کمیسیون ها و ارکان تصمیم گیری شورا موحبات ایجاد دوستگی و اختلاف شده تا صدای منتقدین را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه چه کسانی با علم به شکست استیضاح  شورا را درگیر حاشیه کردند تا شکاف میان اعضا را عمیق تر کنند و حرمت میان شهردار و اعضای شورا را در پیش چشم 700 هزار شهروند بندرعباسی بشکنند عنوان کرد: مگر تا همین چند ماه قبل شعار نمی دادید شهردار یار دوازدهم شورا است، کدام داور و از کجا سوت اخراج شهردار را از این تیم یک دل و متحد به صدا در آورده است.

دبیری نژاد با اشاره به اینکه امروز دیگر طرح سوال‌تان تابو شکنی نیست بلکه به حرمت شکنی رسیده است گفت: امروز حرمت اعضا و شهردار را در میان هم شکستید و بذر اختلاف در میان دو طرف کاشتید، حتی شان نظارتی شورا را نیز زیر سوال بردید.

وی با اشاره به اینکه مردم امروز چگونه باید انتخاب چهارساله خودشان در شورای شهر را تحمل کنند در حالی که انتخاب شدگان چهار ساله نتوانستند حتی سه ماه انتخابشان را تحمل کنند افزود: پای انتخاب مان بایستیم همانطور که مردم پای انتخاب شان ایستاده اند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه اگر آگاه بودید هر تغییر مدیریت به چه میزان عقب گرد به سیستم هر سازمان تحمیل می نماید هرگز تا پایان چهار سال دست به این همه تلاش بیهوده نمی زدید عنوان کرد: نوبانی را استیضاح کنیم تا هرچه زودتر بتوانیم کاندیدهای انتخاباتی مجلس مان را که روی نیمکت ذخیره در حال گرم کردن برای ورود به میدان هستند تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه کسانی که صدای بنده را می شنوید راه مجلس از شهرداری نمی گذرد اظهارداشت: آنچه که امروز جامعه ما تشنه آن است سلامت نفس مدیران و پاک دستی آنان است، شاخصه ای که دوست و دشمن به پاک دستی و سلامت نفس شهردار منتخب شورای ششم گواهی می دهند؛ هیچکس نمیتواند حتی به اندازه سر سوزنی نسبت به نوبانی اتهامی وارد کند.

دبیری نژاد با اشاره به اینکه همان گونه که تا امروز برای حفظ وحدت سکوت کردم و کلامی از ناملایمت های دوستانم سخن نگفتم باز هم سکوت می کنم گفت: فرصت تفکر و تدبر به همکاران می دهم چرا که ایمان دارم همه اعضای شورای ششم دارای ذات پاک و نیت خالص خدمت به شهرشان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه