English

مهدی نوبانی؛

استانداری هرمزگان به داد شهرداری بندرعباس برسد

شهردار بندرعباس گفت: کمبود امکانات و تجهیزات مهم‌ترین مشکل آتش‌نشانی شهر بندرعباس است و می طلبد در این زمینه استاندار هرمزگان و مدیریت بحران استانداری به شهرداری بندرعباس کمک کنند.

استانداری هرمزگان به داد شهرداری بندرعباس برسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جلسه علنی شورای شهر بندرعباس با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان جان برکف بیان کرد: نیروهای آتش نشانی، مدیریت بحران و خدمات شهری شهرداری بندرعباس بعد از زلزله با آماده باش کامل در محل های مختلف حضور پیدا کردند و مسئله روشنایی فضای سبزها، سرویس های بهداشتی را حل کردیم و حدود 70 درصد مشکلات در همان شب حل شد.
نوبانی ابراز داشت: در جلسه روز گذشته با مجموعه نظام مهندسی در راستای تعامل و همکاری شهرداری بندرعباس با نظام مهندسی ساختمان، خواستار دقت بیشتر در بحث نظارت ها شدیم.
شهردار بندرعباس گفت: در روز زلزله هرمزگان 42 مورد شامل حریق، بسته شدن درب، افتادن تیر برق و ... اتفاق افتاد که توسط مجموعه آتش نشانی بندرعباس حل شد.
نوبانی در پایان افزود: اگر در شهر بندرعباس اتفاقی می‌افتاد ما هیچ ماشین‌آلاتی برای آواربرداری نداشتیم و از این رو از استاندار هرمزگان خواهش می‌کنم در این زمینه به داد شهرداری بندرعباس برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه