English

مهدی دوستی خبر داد؛

آغاز عملیات بتن ریزی واحدهای زلزله زده در روستای گیشان غربی

استاندار هرمزگان گفت: روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین میزان تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری، عملیات خاکبرداری و پی ریزی واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی آغاز می شود.

آغاز عملیات بتن ریزی واحدهای زلزله زده در روستای گیشان غربی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز (۲۹ آبان ماه) در خصوص بازدید از مناطق زلزله زده بخش فین بندرعباس، اظهار داشت: با حضور در شهر فین، روستای رضوان، روستای سرزه و گیشان غربی به صورت میدانی نحوه اسکان و ارائه خدمات به زلزله زدگان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادیم.
دوستی با بیان اینکه به منظور تسریع در آواربرداری و بازسازی مناطق زلزله زده هرمزگان، این مناطق به پنج پهنه تقسیم شده است، عنوان کرد: مدیریت و ساختار اجرایی مجزایی برای هر یک از این پهنه ها پیش بینی شده است.
وی گفت: در روستای گیشان غربی به عنوان یکی از کانون های اصلی بحران که بیشترین میزان تخریب را داشته است، پس از مرحله آوار برداری، عملیات خاکبرداری و پی ریزی واحدهای مسکونی شروع شده و تا شامگاه امروز عملیات بتن ریزی آغاز می شود.
دوستی ابراز امیدواری کرد: آوار برداری در سایر مناطق نیز به سرعت پایان یابد که بتوان عملیات اجرایی احداث واحدهای آسیب دیده را در چهار منطقه دیگر نیز آغاز کرد.
استاندار هرمزگان در پایان افزود: با توجه به سرعت آوار برداری، پیش بینی ما این است که تا پایان هفته آتی، عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی در بخش زیادی از این مناطق شروع شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه