English

گام بلند فولاد هرمزگان در حمایت از مردم مناطق زلزله زده فین

عطالله معروفخانی با حضور در بین زلزله زدگان بر حمایت فولاد هرمزگان از آنان‌ تاکید و اظهار داشت؛ ما را در کنار خود بدانید.

گام بلند فولاد هرمزگان در حمایت از مردم مناطق زلزله زده فین

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.
مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار  در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

زلزله فین 3معروفخانی با حضور در بین زلزله زدگان بر حمایت فولاد هرمزگان از آنان‌ تاکید و اظهار داشت: ما را در کنار خود بدانید.
وی در این دیدارها بر تاکید وزیر صمت فاطمی امین و مدیرعامل فولاد مبارکه طیب نیا بر حمایت فولاد هرمزگان از زلزله زدگان در حد توان اشاره و از ایشان  برای این حمایت ها قدردانی کرد.
وی از خرید ۱۰۰۰ تخته چادر اسکان به مبلغ ۶۰ میلیارد ریال و تهیه ۵۰۰۰ بسته بهداشتی توسط فولاد هرمزگان جهت توزیع در بین زلزله زدگان در روزهای آتی خبر داد.
در پایان این بازدیدها در جلسه ای که در بخشداری فین تشکیل شد، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر فین نیز از حضور به موقع و حمایت فولاد هرمزگان از زلزله زدگان قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه