English

لزوم افزایش خطوط تاکسی و اتوبوس در بندرعباس

شهردار بندرعباس در جلسه شورای اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری، حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را به عنوان ظرفیت‌های موثر و کارآمد شهرداری معرفی و مطرح کرد.

لزوم افزایش خطوط تاکسی و اتوبوس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی‌زاده شهردار بندرعباس  در جلسه شورای اداری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اظهار کرد: برای رشد و موفقیت در هر سازمان، تفکر و اندیشه‌های متفاوت برای تصمیم‌گیری باید در کنار هم قرار بگیرند تا تصمیم و نتیجه نهایی کارآمدتر باشد.

وی افزود: با همت کارکنان این سازمان مشکلات ناوگان درون‌شهری کاهش یافته و شاهد رشد قابل‌توجهی در فعالیت‌های حوزه ترافیک هستیم.

وی با بیان اینکه معابر، شریان‌های حیاتی هر شهر هستند و حفظ جان همه شهروندان در سفرهای درون‌شهری دارای اهمیت قابل توجهی است، گفت: تاثیر حمل و نقل عمومی بر زندگی سالم بسیار زیاد است، تا جایی که گاهی نصب صحیح و به موقع یک سرعت‌کاه، می‌تواند منجر به نجات جان عابرین شود.

امینی‌زاده در ادامه از  خدمات‌دهی، ایمن‌سازی و اصلاح هندسی صورت گرفته در شهرک پیامبر اعظم توسط متخصصان حوزه حمل و نقل و ترافیک قدردانی کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی بندرعباس، حمل و نقل عمومی ارزان و با پوشش حداکثری از نیازهای مهم و اساسی شهر است.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم افزایش خطوط تاکسی و اتوبوس درون‌شهری، بیان کرد: اهمیت و نیاز به وجود نیروهای کارگری در مجموعه شهرداری انکار ناپذیر بوده و در همین راستا در نظر گرفتن تسهیلات و تشویقی کارکنان مورد تاکید قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه