English

اجرای طرح آموزش کمک های اولیه در ۱۲ خانه هلال هرمزگان

طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان هرمزگان برگزار می شود.

اجرای طرح آموزش کمک های اولیه در 12 خانه هلال هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان، گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی جذب و تربیت داوطلبان و تیم های قدرتمند آموزش دیده را اهداف این برنامه آموزشی عنوان کرد و افزود:این دوره مبتنی بر نیاز محلی است که در آن گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازهایشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال آموزش می بینند.

مهندس سلحشور تصریح کرد: مرحله  اول طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات  به مدت ۲ماه و در ۱۲ خانه هلال استان هرمزگان اجرا می شود که ۱۰ دوره آموزش همگانی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره، اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم‌های جوانان، امدادگران و داوطلبان، سایر آموزش‌های رسمی جمعیت هلال احمر را می‌بینند و با شرکت در مانور‌های محلی و سایر برنامه‌های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه