English

مختار سلحشور در گفتگو با موج مطرح کرد؛

خبر خوش مدیرعامل هلال احمر از کوهنوردان تهرانى

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: امدادگران امروز غروب موفق به دریافت لوکیشنی از سوى کوهنوردان شدند، فردا با توجه به اعلام موقعیت دقیق توسط کوهنوردان امدادگران براى امدادرسانى به منطقه اعزام خواهند شد.

خبر خوش مدیرعامل هلال احمر از کوهنوردان تهرانى

به گزارش خبرگزارى موج هرمزگان، مختار سلحشور  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار موج، در خصوص نحوه امدادرسانى و وضعیت سلامت تیم کوهنوردى، اینگونه تشریح کرد: کوهنوردان  در سلامت کامل هستند و نه تنها امدادگران هلال احمر بلکه شهرداری رویدر و مردم محلی نیز با پشتکار در جستجوی کوهنوردان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به اعزام یک فروند بالگرد در عصر یکشنبه(٢٢ دى)، اذعان داشت: متاسفانه جستجوى بالگرد امدادى و تیم هاى نجاتگر زمینى به دلیل مستقر شدن تیم کوهنوردى در پناهگاه هاى کوهستانى براى در امان بودن از سرما  یافتن کوهنوردان بى نتیجه ماند.

وى گفت: امدادگران استان غروب روزیکشنبه موفق به دریافت لوکیشنی از سوى کوهنورد ان شدند، فردا با توجه به اعلام موقعیت دقیق توسط کوهنوردان به نقطه مورد نظر خواهیم رفت. رسالت ما امدادرسانی است و در هر شرایطی دست از وظیفه ای که بر گردنمان است دست بر نخواهیم داشت.

وی با وعده اینکه با برنامه ریزی دقیق و پیگیری های تیم امدادی امید داریم فردا کوهنوردان را به سلامت به نقطه امن برسانیم، ادامه داد: بالگردهای امداد و نجات عصر یکشنبه به مناطق مورد نظر اعزام شدند و یک ساعت در ارتفاعات منطقه مورد نظر گشت زنی کردند اما قادر به پیدا کردن کوهنوردان نشدند، اما خبر خوب این است که ارتباط با کوهنوردان برقرار شده و موقعیت شان کاملا" مشخص است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در پایان با تاکید بر اینکه افرادی که به کوهنوردی اقدام می کنند باید نسبت به مسیر آشناسی کامل را داشته باشند و از مهمتر به اطلاعیه های هواشناسی و شرایط جوی نامناسب توجه داشته باشند، ادامه داد: کوهنوردان و تمامی کسانی که به جنگل کوه و مراتع و حاشیه رودخانه ها عزیمت می کنند هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند تا سفر بی خطر و ایمنی را داشته باشند و ما هم شاهد وقوع اینگونه حوادث های تلخ نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه