English

مختار سلحشور در گفتگو با موج:

روند ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق هرمزگان همچنان ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: روند ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق هرمزگان با تلاش شبانه‌روزی همه نیروها تداوم دارد و اقدامات مورد نیاز امدادی انجام می شود.

روند ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق هرمزگان همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج در خصوص وضعیت امدادرسانی به مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد، تشریح کرد: وضعیت این مناطق لحظه به لحظه پیگیری و اقدامات مورد نیاز امدادی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر استان هرمزگان و تمامی دستگاه های مربوطه و نجات گران مردمی به صورت میدانی در شهرستان های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم این مناطق هستند، افزود: خوشبختانه با پیگیری ها اقلام بسته های غذایی، آب معدنی، پتو و وسایل مورد نیاز به این مناطق ارسال و با برنامه ریزی های دقیق توزیع می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: روند ارائه خدمات به مناطق سیل زده شرق هرمزگان با تلاش شبانه‌روزی همه نیروها تداوم دارد و در حال انجام است.

سلحشور در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست اینکه مردم امداد رسانی خود را به مردم این مناطق فراموش نکنند، ادامه داد: امداد رسانی به مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد به صورت زمینی و هوایی همچنان با جدیت بیشتری ادامه دارد.

سلحشور گفت: با پشتکار و همت تمام جهادگران و نیروهای نجات گر، امدادرسانی را در مناطق سیل زده ادامه خواهیم داد تا از این شرایط بحرانی که با آن درگیر هستیم، به وضعیت مطلوب و پایداری برسیم.

وی با اعلام اینکه همه مراکز و چادرهای ما در تمام استان و شهرستان های مختلف آماده دریافت کمک های مردمی هستند، ادامه داد: با برنامه ریزی مدون و دقیق، کمک های مردمی را سازمان دهی می کنیم و به بهترین نحو به دست مردم سیل زده می رسانیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در پایان، افزود: همه امدادگران، نجات گران و تمامی نهاد ها و دستگاه های مربوطه پای کار هستند و با دل و جان پیگیر حل مشکلات مردم در شرق استان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه