English

صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در کردستان راه‌اندازی شد

رئیس گروه دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از تاسیس و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه گردشگری با هدف حمایت و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در استان خبر داد.

صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در کردستان راه‌اندازی شد

به‌ خبرگزاری موج کردستان؛  تیمور خالدی در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی و تعیین شرایط و شیوه تاسیس و راه‌اندازی این صندوق با حضور مدیران و نمایندگان دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری کردستان برگزار شد، گفت: فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری کردستان طی سال‌های اخیر توانسته‌اند با خدمات‌دهی مناسب نقشی محوری در جذب و ماندگاری گردشگران و توسعه این صنعت در استان داشته باشند.

رئیس گروه دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: در این راستا و به‌منظور حمایت و پشتیبانی از فعالان این حوزه از جمله: مدیران، مالکان، کارکنان، شاغلان، فعالان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مرتبط با صنعت گردشگری و هتلداری، صندوق قرض‌الحسنه گردشگری در استان تاسیس شد.

او با اشاره به اینکه شیوه عضویت و بهره‌مندی از مزایای این صندوق برای فعالان گردشگری استان اطلاع‌رسانی خواهد شد عنوان کرد:  امیدواریم با هم‌گرایی و هم‌‎دلی مابین متولیان بخش دولتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و تحکیم زنجیره گردشگری در کردستان گام‌های مثبتی برداریم.

خالدی یادآور شد: با برگزاری انتخابات صندوق قرض‌الحسنه گردشگری کردستان، مختار رحیمی به عنوان مدیرعامل و نسرین ایرانی، پرستو فاتحی، ندا کاوه و پیام رضابخش به‌عنوان اعضای هیات مدیره و مسئولان اجرایی و راه‌اندازی صندوق برای مدت دو سال آینده معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی