English

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است

رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار سال مد نظر رهبری و مهار تورم و رشد تولید، نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است.

تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به کارگران و کارفرمایان است

به گزارش  خبرگزاری موج کردستان، بهزاد رحیمی روز شنبه با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و در دیدار با مدیر کل این اداره در سنندج با بیان اینکه قدردان زحمات کارگران و زندگی خود را به آنان مدیون هستیم، اظهار کرد: مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی، عملیاتی و محقق نمی شود مگر اینکه به کارگر، کارفرما، تعاونگران و تشکلات کارگری و کارفرمایی توجه ویژه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان نیز گفت: گستردگی خدمات ارائه شده در وزارت کار از یک طرف و انبوه مخاطبان این وزارتخانه، باعث شده است یکی از وزارتخانه های مهم و حیاتی در کشور باشد.

فرزاد پیشکاری یادآور شد: هزار و ۹۶۳ تعاونی با ۱۸۵ هزار نفر عضو در کردستان وجود دارد که زمینه اشتغال ۱۷ هزار و ۱۰۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت، هدایت و نظارت بر تعاونی ها از مهمترین اقدامات این اداره کل در خصوص تعاونی هاست، ادامه داد: در طول سال بیش از ۱۱ هزار پرونده در هیات های تشخیص و حل اختلاف برای احقاق حق کارگران بررسی می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بازرسان کار در طول سال بیش از ۱۹ هزار بازرسی از واحد های صنعتی، کارخانجات و ابنیه برای صیانت از حقوق کارگران و ایمنی و بهداشت محیط انجام می دهند تا کارگران که گنجینه و سرمایه های کشور هستند دچار مشکل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه