English

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان:

تکمیل ظرفیت واحدهای گردشگری در ۳ استان

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، از تکمیل ظرفیت‌ مراکز اقامتی در شهرهای گردشگرپذیر مریوان، سروآباد و هورامان خبر داد.

تکمیل ظرفیت واحدهای گردشگری در ۳ استان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ منصور مهرزاد  اظهار کرد: به‌دلیل استقبال چشم‌گیر گردشگران برای سفر و اقامت در کردستان، ظرفیت واحدهای اقامتی در ۳ شهر گردشگرپذیر مریوان، سروآباد و هورامان تکمیل شده است.

وی افزود: این واحدها شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز هستند.

مهرزاد خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرهای سنندج، بانه، قروه، دهگلان، بیجار و سقز به‌عنوان شهرهای مکمل انتخاب شده‌اند و مسافران و گردشگران می‌توانند در این شهرها اقامت داشته باشند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود که گردشگران ورودی به استان از اقامت در واحدهای غیرمجاز خودداری کنند.

مهرزاد اظهار داشت: از هم‌وطنانی که قصد سفر به استان کردستان را دارند درخواست می‌شود از مراکز رسمی و دارای مجوز از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استفاده کنند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان خاطر نشان کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در طول سال هم‌چون ایام نوروز در آماده باش کامل هستند و بر نحوه خدمات‌رسانی به گردشگران نظارت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه