English

فرماندار چالوس تأکید کرد؛

ضرورت فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی

فرماندار چالوس بر ضرورت فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی تأکید کرد و گفت: باید در این زمینه از ظرفیت رسانه‌ها، خبرنگاران و فضای مجازی در راستای بسط فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و همچنین اهتمام به کاشت درخت استفاده شود.

ضرورت فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محمد شریفی در آیین آغاز طرح بزرگ ملی کاشت یک میلیارد نهال در کشور که در محل هتل پارسیان چالوس برگزار شد، اظهار داشت: این طرح بزرگ و سراسری به صورت همزمان در شهرستان چالوس نیز برگزار شد و آنچه که بیش از هر چیزی مهم است، ضرورت فرهنگ‌سازی در حفظ و احیای منابع طبیعی است. 

وی ادامه داد: بایستی از ظرفیت رسانه‌ها، خبرنگاران و فضای مجازی در راستای بسط فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی و همچنین اهتمام به کاشت درخت استفاده شود.

فرماندار چالوس همچنین با اشاره به نقش آموزش و پرورش در بخش آموزش اذعان داشت: این فرهنگ سازی و آموزش باید از مدارس و فرزندان ما آغاز شود تا بتوان به نتیجه مطلوب آن امیدوار بود.

وی تأکید کرد: راهکارهای عملی و ساماندهی شده که منجر به نتیجه و ثمردهی این طرح در شهرها و روستاهای شهرستان شود باید از سوی اداره کل منابع طبیعی به شهرداران و بخشداران ارائه شود. 

لازم به ذکر است؛ در این آئین که مدیرکل منابع طبیعی مازندران - نوشهر، فرمانداران چالوس و نوشهر، شهرداران، بخشداران، اعضای شوراهای دو شهرستان و معاونین و پرسنل منابع طبیعی غرب مازندران حضور داشتند، بعد از برگزاری مراسم، حاضرین به غرس نهال پرداختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه