English

فرماندار چالوس تأکید کرد؛

ضرورت ارتقاء صنعت حمل و نقل هوایی و دریایی در غرب مازندران

فرماندار چالوس گفت: صنعت حمل و نقل هوایی و دریایی ما در غرب مازندران باید متناسب با صنعت گردشگری و کشاورزی رشد کند و سطح آنها ارتقاء پیدا کند تا بتوانیم برخی از محصولات این حوزه را از راه هوایی و دریایی این طریق صادر کنیم.

ضرورت ارتقاء صنعت حمل و نقل هوایی و دریایی در غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی در حاشیه بازدید به همراه دکتر عباس میرزایی قاضی، نماینده رسمی اتاق‌های منطقه‌ای بازرگانی فدراسیون روسیه و نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران از ظرفیت‌های کشاورزی و مرکبات چالوس در گفتگو با خبرنگار موج با بیان اینکه چالوس ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولید محصول کیوی دارد، اظهار داشت: حدود چهارصد هکتار باغ کیوی در چالوس وجود دارد که سالانه 20 هزار تن کیوی تولید می‌کند و همچنین هزار و 300 هکتار باغ مرکبات با ظرفیت تولید سالانه 50 هزار تن نیز داریم.

وی با اشاره به سفر اخیر استاندار مازندران به روسیه، ادامه داد: یکی از پیگیری‌های جدی استاندار مازندران بحث فعال‌سازی صادرات کیوی، مرکبات و تولیدات گل و گیاه به بازارهای حاشیه خزر است.

فرماندار چالوس گفت: یکی از دغدغه‌های کشاورزان ما در سالهای اخیر، بروز ناملایماتی بود که سبب دلسردی آنها شد و بازار صادراتی آنها مختل شد و بنابراین اکنون با حضور نماینده رسمی اتاق‌های منطقه‌ای بازرگانی فدراسیون روسیه و نماینده رسمی شورای تجاری اوراسیا در ایران، در حوزه های کشاورزی و گردشگری کشورهای حاشیه خزر، بازار صادراتی را تعریف خواهیم کرد تا نگرانی باغداران ما در این زمینه رفع شود.

وی تأکید کرد: البته صنعت هوایی و بنادر ما در غرب مازندران باید متناسب با صنعت گردشگری و کشاورزی رشد کند و سطح آنها ارتقا پیدا کند تا بتوانیم برخی از محصولات این حوزه را از راه هوایی و دریایی این طریق صادر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه