English

فرماندار چالوس تأکید کرد؛

ضرورت افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های چالوس و مرزن‌آباد / آردهای نامرغوب برگشت به مبدأ برگشت داده می‌شود

فرماندار چالوس با بیان اینکه از مسئولان غله استان مازندران انتظار داریم سهمیه آرد مصوب شهرستان چالوس افزایش پیدا کند، گفت: اگر به هر دلیلی آرد نامرغوبی در اختیار شهرستان چالوس قرار گیرد، اداره‌‌ غله شهرستان موظف است آرد را تحویل نگرفته و آن را برگشت بزند.

ضرورت افزایش سهمیه آرد نانوایی‌های چالوس و مرزن‌آباد / آردهای نامرغوب برگشت به مبدأ برگشت داده  می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی‌های سطح شهر مرزن‌آباد در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به اینکه جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان چالوس را با محوریت بررسی وضعیت آرد واحدهای نانوایی بخش و شهر مرزن‌آباد با حضور مسئولان مربوط برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه موارد و مسائل متعددی مطرح و مورد بررسی و هم‌اندیشی قرار گرفت و نظام مسائل مربوط به وضعیت آرد و واحدهای نانوایی‌هایی این منطقه واکاوی شد و تصمیمات و راهکارهای خوبی اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه تأکید بر آن شد تا هم مطالبات مردم و واحدهای نانوایی‌ها در نظر گرفته شود، ادامه داد: بازدیدهای میدانی از چند واحد نانوایی در سطح شهر مرزن‌‌آباد داشتیم که در این بازدیدها نقصان‌ها، کاستی‌ها و ضعف‌هایی مشاهده شد که از سوی اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان چالوس تذکرات لازم داده شد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه امیدواریم با اصلاح این وضعیت و چالش‌ها مشکلات کم شود، تصریح کرد: البته شهرستان چالوس و بخش مرزن‌آباد منطقه توریستی و مسافرپذیر است به همین منظور همواره یکی از مطالبات و انتظارات ما از مسئولان اداره کل غله استان مازندران این است که سهمیه مصوب شهرستان چالوس در قالب سهمیه‌های فوق‌العاده یا مناسبتی افزایش پیدا کند.

وی افزود: بخش مرزن‌آباد مدخل ورودی مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور به استان مازندران از جاده چالوس است و قطعاً یکی از مطالبات و قوت غالب مسافران نان است و این غیر از سهیمه نان مردم بومی منطقه است و بنابراین باید حتماً سهمیه آرد این بخش به موقع تأمین شود.

قاسمی تصریح کرد: ما از مسئولان استانی به ویژه اداره‌کل غله انتظار داریم که به شهرستان چالوس نگاه ویژ‌ه‌تری نسبت به سایر شهرستان‌های استان داشته باشند و این سهمیه باید افزایش پیدا کند و همچنین به درستی توزیع و نظارت شود.

وی با تأکید بر اهمیت کیفیت آرد توزیع شده، افزود: به مسئولان اداره‌کل غله مازندران تأکید کردیم اگر به هر دلیلی آرد نامرغوبی در اختیار شهرستان چالوس قرار گیرد، اداره‌‌ غله شهرستان موظف است آرد را تحویل نگرفته و آن را برگشت بزند و به جای آن آرد مناسب و مرغوب در اختیار شهرستان چالوس قرار بگیرد.

فرماندار چالوس گفت: ضمن آنکه از حقوق واحدهای نانوایی حمایت می‌کنیم از سویی دیگر هم از آنها انتظار داریم وقت کافی بگذارند تا خمیر را به طور مناسب برای پخت نان به عمل بیاورند تا نان با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه