English

در حاشیه بازدید از ترافیک سنگین در جاده چالوس رخ داد؛

عصبانیت فرماندار چالوس از تعلل در تکمیل پروژه جاده طوُیر به دزدبُن

فرماندار چالوس در حاشیه بازدید از ترافیک ترافیک سنگین جاده چالوس، گفت: تعلل معاونت ساخت و توسعه کشور و شرکت ملی ساختمان در تکمیل پروژه طوُیر به دزدبُن دیگر قابل قبول نیست و انتظار داریم واقعاً با جدیت نسبت به تکمیل این مسیر همت کنند.

عصبانیت فرماندار چالوس از تعلل در تکمیل پروژه جاده طوُیر به دزدبُن

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی قاسمی در حاشیه بازدید از ترافیک سنگین در جاده چالوس در حدفاصل دو راهی روستای طُویر به تهران و بالعکس، در گفتگو با خبرنگار موج، اظهار داشت: به خاطر تعطیلات اعلام شده، بار ترافیکی سنگینی به جاده چالوس وارد و به ناچار این جاده از شمال به جنوب یک طرفه شد.

وی ادامه داد: بومیان منطقه هم قصد سفر به روستاها و مناطق ییلاقی خودشان دارند که در این ترافیک گیر کردند و در زیر این گرما دچار اذیت و آزار شدند.

فرماندار چالوس گفت: درخواست من از وزارت راه و شهرسازی و معاونت ساخت و توسعه کشور این است با توجه به اینکه قرار بود عملیات احداث دو راهی طوُیر به دزدبُن را تکمیل کنند و در اسفند 1401 به ما تحویل بدهند اما الان در مرداد 1402 هستیم و متأسفانه این مسیر طوُیر به دزدبُن همچنان نیمه کاره به حال خود رها شد و کار خاصی در این محور صورت نگرفته است و معاونت ساخت و توسعه کشور باید جدیت بیشتری در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: متأسفانه معاونت ساخت و توسعه کشور و شرکت ملی ساختمان یکدیگر را متهم می‌کنند و این اتهام‌زنی راه حل مناسبی برای برون‌رفت از مسئله ترافیک جاده چالوس و این منطقه در مرزن‌‌آباد نیست.

ترافیک جاده چالوس

قاسمی تأکید کرد: انتظار بنده این است که معاونت ساخت و توسعه کشور با جدیت این پروژه را پیگیری کند و دیگر شاهد این مشکلات ترافیکی نباشیم و حداکثر ظرف مدت حدود سه ماه آینده این محور نیمه‌کاره رها شده را تکمیل و تحویل شهرستان چالوس بدهد.

وی بیان داشت: شهرستان چالوس برای تکمیل این محور همه جوره پای کار است و کمک و همراهی می‌کند اما احساس می‌شود در این‌باره اراده جدی از سوی معاونت ساخت و توسعه کشور و شرکت ملی ساختمان نمی‌بینیم.

فرماندار چالوس با بیان اینکه ترافیکی که در حال حاضر وجود دارد سبب آزار رسیدن به مردم می‌شود، تصریح کرد: ما به همراه مدیران دستگاه‌ها به همراه نیروهای انتظامی، پلیس‌راه و راهور در نقطه ترافیک سنگین دو راهی طوُیر به دزدبُن حاضر شدیم و همه در حال کمک به روان‌‌سازی ترافیک هستند اما انتظار بنده به عنوان فرماندار شهرستان چالوس از معاونت ساخت و توسعه کشور و شرکت ملی ساختمان این است که واقعاً با جدیت نسبت به تکمیل این مسیر همت کند و این تعلل و همچنین از اینکه کار با رخوت و سستی انجام می‌شود دیگر برای ما قابل قبول نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه