English

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری نوشهر:

تا آخر پیگیر درمان مصدومان بستری شده هستیم

مدیرعامل باشگاه فوتبال شهرداری نوشهر گفت: روند درمانی بازیکنان مصدوم ناشی از حادثه سقوط بهمن را جدیت پیگیر هستیم و تا آخر در کنارشان می مانیم.

تا آخر پیگیر درمان مصدومان بستری شده هستیم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی امانی در حاشیه عیادت و دیدار با بازیکنان حادثه دیده از سقوط بهمن در جاده کندوان که در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری هستند، اظهار داشت: هر چند بروز حوادث و سوانح جزئی از زندگی انسان ها است ولی به هر حال حادثه سقوط بهمن و برخورد با خودروی حامل بازیکنان تیم فوتبال شهرداری نوشهر و از دست دادن یکی از بازیکنان جوان و ارزنده این تیم، حادثه بسیار تلخ و ناگواری بود.

فوتبال شهرداری نوشهر

وی با تسلیت به خانواده علی ناصریان بازیکن فقید تیم فوتبال شهرداری نوشهر که در این حادثه جان خود را از دست داد و نیز تسلیت به جامعه فوتبال، ادامه داد: از همان ساعات اولیه این حادثه تلخ، هماهنگی های لازم را برای پیگیری سریع وضعیت حادثه دیدگان و نجات مصدومان در دستور کار خود قرار دادیم.

فوتبال شهرداری نوشهر

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری نوشهر که به همراه تنی چند از اعضای شورای اسلامی این شهر به عیادت مصدومان بستری شده در بیمارستان شهید مدنی کرج رفت، تصریح کرد: تا آخر در کنار بازیکنان مصدوم خودمان که برای روند درمان تکمیلی در بیمارستان شهید مدنی کرج بستری هستند خواهیم بود و تمامی امور درمانی آنها را با جدیت پیگیری می کنیم.

فوتبال شهرداری نوشهر

وی تأکید کرد: بحث فرهنگی برای ما مهم تر از قهرمانی و صعود است و بنابراین ضمن ابراز همدردی مجدد با خانواده محترم زنده یاد علی ناصریان بازیکن فقید تیم فوتبال شهرداری نوشهر، در کنارشان هستیم و هر کمکی از دست ما بر بیاید دریغ نخواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه