English

شهردار نوشهر خبر داد:

اجرای ۲۵ پروژه عمرانی همزمان شهرداری نوشهر در یک ماه اخیر

شهردار نوشهر از در دست اجرا بودن ۲۵ پروژه عمرانی این شهرداری به صورت همزمان در بهمن ماه امسال خبر داد.

اجرای ۲۵ پروژه عمرانی همزمان شهرداری نوشهر در یک ماه اخیر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی امانی در نشست خبری مجازی خود با خبرنگاران به بودجه شهرداری نوشهر در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری 82 میلیارد تومان بود که این رقم در سال آینده به رقم کم سابقه ۱۸۱ میلیارد تومانی خواهد رسید.

وی به اجرای طرح پارکینگ هوشمند در نوشهر پرداخت و ادامه داد: این طرح صرفا برای مدیریت و روان تر شدن ترافیک شهری است و به دبال درآمدزایی نیستیم.

شهردار نوشهر با اشاره به ایجاد زیرساخت های خدمات الکترونیک افزود: با اجرای این طرح، بسیاری از خدمات به درگاه الکترونیک منتقل می شوند و هدف ما پیش رفتن به سمت شهر الکترونیک در راستای ارائه خدمات سریع و حذف حداکثری مراجعات حضوری است.

وی از حذف کرایه ها به شیوه پرداخت نقدی خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم تا روند پرداخت کرایه های تاکسی را به شکل الکترونیک در بیاوریم و در این باره در حال ایجاد زیرساخت های لازم هستیم.

امانی به ایجاد و اجرای طرح پارکینگ هوشمند حاشیه ای در نوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت داشتن خودروها در این پارکینگ هوشمند حاشیه ای از مهمترین محاسن آن است.

وی درباره نگرانی برخی رانندگان پیرامون پیامک های ارسالی از سوی شهرداری نوشهر برای پرداخت حق پارکینگ هوشمند، اظهار داشت: این پیامک به صورت آزمایشی ارسال شد و الزامی برای پرداخت وجود نداشت ولی اگر کسی مبلغ مندرج در این پیامک آزمایشی را پرداخت کرده باشد، به عنوان بستانکار در کیف پول الکترونیک آنها محفوظ خواهد ماند و اگر هم کسی واریز نکرد هیچ مشکلی پیش نمی آید.

شهردار نوشهر درباره توسعه پارکینگ های درون شهری نیز افزود: با مشارکت بخش خصوصی بین خیابان های سینا و ستارخان پارکینگی به مساحت هزار متر با قابلیت 60 تا 70 خودرو به زودی به بهره داری برداری می رسد و همچنین پارکینگ دیگری به مساحت 2 هزار متر مربع در خیابان شهید سلطانمحمدی با ظرفیت حدود 200 خودرو به پارکینگ های شهری اضافه و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به گسترده تر شدن خدمت رسانی به شهروندان نوشهری اظهار داشت: پروژه احداث پل ماشلک با ۸ درصد پیشرفت فیزیکی و ساماندهی رودخانه شهرود در خیابان فلسطین جنب مجتمع تجاری گلستان نیز با 40 درصد، احداث پل امیر کبیر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی بلوار فردوسی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی فاز سوم بازار روز شهرداری با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی و احداث بوستان در خیابان شهید سنگاری با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

امانی ادامه داد: دیواره سازی رودخانه شریعتی انتهای خیابان فردوسی جنوبی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، دیواره سازی رودخانه ضلع شرقی و غربی رودخانه کرکرودسر با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی و احداث پیاده راه و تعریض بلوار شهید کریمی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه احداث شهربازی بزرگ در منطقه نمونه گردشگری سیترا با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی روندی رو به جلو دارند و در این میان احداث بوستان تقاطع بهارستان نیز با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه ادامه فعالیت ها در مجتمع تجاری همافران با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای تکمیلی خود نزدیک شده است، تصریح کرد: ادامه توسعه و تعریض و بهسازی خیابان شورا (راه دسترسی خیابان فردوسی جنوبی به کمربندی) با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه توسعه و تعریض و ساماندهی بلوار شهید کریمی حد فاصل نیروی دریایی تا خیابان شهید چمران با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ادامه ساماندهی و دیواره سازی رودخانه شهرود در خیابان شهید موسوی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، ساماندهی و پیاده رو سازی در خیابان غزالی با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی، نصب اِلِمان و اصلاح هندسی ورودی غربی نوشهر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، لوله گذاری جهت هدایت آبهای سطحی و تعریض خیابان بهارستان شمالی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های زیرساختی و توسعه ای شهر نوشهر است.

وی از ادامه بهسازی و مقاوم سازی در ابنیه بازار با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث کانال در بن بست پاسارگاد، نارنج، بهارستان شمالی ۱۶، بهارستان جنوبی ۵ با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: ادامه بازآفرینی سیترا (توسعه و تعریض و پیاده رو سازی ) با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا داریم و آغاز پیاده رو سازی در خیابان شورا با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اصلاح هندسی بلوار امام رضا(ع) با ۸۰ پیشرفت فیزیکی، ادامه ساماندهی و تعریض در خیابان نیما یوشیج با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه با ادامه احداث شهر بازی در پارکینگ طبقاتی خیابان خاقانی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیز با قوت و دقت روند تکمیلی و پیشرفت را سپری می کنند.

شهردار نوشهر با تأکید بر اینکه این تعداد پروژه از منظر کمی و اهمیت و تأمین منابع مالی از نظر کیفی در تاریخ شهرداری بی سابقه بوده است و تا پیش از سال نو می توان بسیاری از پروژه ها را به بهره برداری رساند، تصریح کرد: تعامل اعضا شورای اسلامی شهر و تلاش همکاران شهرداری نقش اثرگذاری در روند پروژه ها دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه