English

عباس امینی زاده اعلام کرد:

افزایش ۲۹ درصدی بودجه ۹۹ به نسبت سال جاری

شهردار بندر عباس لایحه پیشنهادی بودجه بندرعباس را با 29% افزایش به نسبت سال جاری، که البته باز هم کمتر از مقدار واقعی است، با خود به شورای شهر برد.

افزایش 29 درصدی بودجه 99 به نسبت سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس امینی زاده شهردار بندرعباس، در یکصد و شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده شهرداری بندرعباس را جهت تصویب به این شورا تقدیم کرد.

شهردار بندرعباس، در این جلسه پیرامون لایحه پیشنهادی اظهار کرد: بودجه سال آتی بر اساس دستور العمل وزارت کشور و با استناد به برنامه راهبردی، در مدت بیش از چهار ماه تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این بودجه بر اساس یک برنامه عملیاتی همراه با برنامه اقتصادی تدوین و تقدیم شورای اسلامی شهر شده است، ادامه داد: چند بخش با اولویت‌ بندی اعلام شده از سوی شورای اسلامی شهر، در تدوین لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده مد نظر قرار داشته است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری و نرخ حقوق و دستمزد، بودجه این بخش از اولویت‌های مهم بوده و همچنین تقویت حمل و نقل عمومی برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

وی به مسئله ساماندهی معابر به عنوان یکی از درخواست‌های شهروندان اشاره کرد و ادامه داد: اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام نیز جزو دیگر اولویت‌های سال آینده است.

همچنین تلاش کردیم در بودجه سال ۹۹ به غیر از یک الی دو موضوع، هیچ پروژه عمرانی جدیدی در شهر تعریف نکرده و تمرکز را بر روی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام قرار دهیم.

امینی‌زاده گفت: استفاده از توانمندی شهرداری برای رفع مشکلات شهرک پیامبر اعظم (ص)، هرچند که هنوز تغییر و تحول اساسی در این بخش صورت نگرفته، در بودجه سال آینده لحاظ شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، رقم پیشنهادی بودجه سال ۹۹ را بالغ بر ۱۱۷۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه سال آتی به نسبت سال جاری، 29 درصد افزایش داشته است.

امینی زاده در عین حال با اظهار اینکه اگر می‌خواستیم بودجه را آرمانی ببندیم، باید به رقمی بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان می‌رسیدیم، تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که در این شرایط اقتصادی حاکم، بودجه را ۱۰۰ درصد محقق می‌کند، اما در بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم به تعهدات بودجه‌ای عمل کرده و برنامه‌ها را پیش ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه