English

اشتغال مستقیم یک‌هزار نفری در بخش گل و گیاه آمل

مدیر جهاد کشاورزی آمل از اشتغال مستقیم یک‌هزار نفری در بخش گل و گیاه در این شهرستان خبر داد.

اشتغال مستقیم یک‌هزار نفری در بخش گل و گیاه آمل

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسین اسلامی اظهار کرد: تولید گل و گیاهان زینتی با روش کشت هیدروپونیک برای تولید گل آنتوریوم در 0.6 هکتار در روستای رفیع‌آباد شهرستان آمل با تولید 500 هزار شاخه انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و توسعه تولید بیشتر گل آنتوریوم، 5.1 هکتار سالن پرورش آنتوریوم در این شهرستان در حال ساخت و ساز است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان آمل بیان کرد: برای مطلوب‌تر شدن وضعیت گل و گیاهان زینتی و معرفی بیشتر ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های موجود در این شهرستان، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل سال گذشته اقدام به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاهان زینتی کرد که این نمایشگاه هر ساله در این شهرستان برگزار خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه شهرستان آمل دارای 90 هکتار گلخانه در فضای بسته و 97.8 هکتار فضای باز است که انواع گل‌های آپارتمانی، شاخه بریده، گلدانی و درختچه‌های زینتی تولید می‌کند، گفت: 1.8 هکتار از گلخانه‌های این شهرستان کشت هیدروپونیک انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 536 بهره‌بردار در این شهرستان اقدام به تولید گل و گیاهان زینتی می‌کنند که برای یک‌هزار نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی