English

اوج قهرمانی‌های ورزش مازندران در سال ۹۵

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال‌آوری رقم زد.

اوج قهرمانی‌های ورزش مازندران در سال 95

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب حسین‌زادگان در همایش تجلیل از ورزشکاران اسکواش استان اظهار کرد: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال‌آوری رقم زد.

وی افزود: در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان از چند طرح و پروژه ورزشی استان بازدید شد و قرار شد برای برخی از این پروژه‌ها اعتبارات خوبی اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یکی از اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل در سال 96  تخصیص اعتبار و بودجه است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار و بودجه به هیأت‌های ورزشی، بخش مهمی از مشکلات هیأت‌های استان کاسته می‌شود.

حسین‌زادگان در پایان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای ورزش مازندران گفت: با وجود قهرمانان متعدد، ورزش مازندران در سال 95 در کشور افتخارآفرین و موفق بوده است و امیدوارم این موفقیت و افتخارآفرینی در سال 96 هم برای ورزش مازندران ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی