English

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور ۸ هزار نفر در مازندران برگزار می شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اعلام اینکه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان و کاردان‌های فنی ساختمان در روزهای 19 و20 اسفندماه همزمان با سراسر کشور در مازندران برگزار می‌شود، گفت: در این آزمون 8 هزار نفر شرکت می‌کنند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور 8 هزار نفر در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج،مهران فرصت، اظهار کرد:  آزمون ورود به حرفه مهندسان به طور همزمان با سراسر کشور در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته‌جاری در مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: 8 هزار و 391 متقاضی دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی، برای  شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 6 هزار و 765 نفر مرد و هزار و 626 نفر خانم هستند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطرنشان کرد:  آزمون‌های معماری (نظارت )، عمران(نظارت) و نقشه‌برداری صبح روز پنج‌شنبه 19 اسفندماه و آزمون‌های معماری (اجرا) ، عمران (اجرا )، تأسیسات مکانیکی (نظارت) و تأسیسات برقی (نظارت) عصر همان روز برگزار می‌شود.

این مسؤول ادامه داد : آزمون‌های عمران (محاسبات )، تأسیسات مکانیکی و برقی(طراحی)  نیز در صبح روز جمعه 20 اسفند و آزمون معماری (طراحی) صبح و عصر همان روز برگزار می‌شود.

فرصت در پایان گفت: آزمون  در سه نقطه استان و در شهرهای ساری ، بابلسر و چالوس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه