English

یخبندان در رابطه مردم و صداوسیما /سریال ده‌نمکی زیر ۵ درصد مخاطب داشت

بعضی از آمارها نشان می‌دهد که از میان بینندگان صداوسیما چیزی حدود ۵۰ درصد از تولیدات و برنامه‌ها ناراضی بوده و فقط نیمی از مخاطبان برنامه‌های این سازمان، از دیدن آنچه می‌بینند رضایت داشتند.

یخبندان در رابطه مردم و صداوسیما /سریال ده‌نمکی زیر ۵ درصد مخاطب داشت

به گزارش خبرگزاری موج، نگاهی به بعضی از آمارها، خبر از یخبندان رابطه مردم و صداوسیما می‌دهد.
دیگر نیاز نیست که یادآوری کنیم در سال‌های نه‌چندان دور سازمان صداوسیما از جلب و رضایت ۸۰ درصدی مخاطبانش می‌گفت و برای سریال‌ها و برنامه‌های زنده آمارهای بزرگ ارائه می‌کرد؛ اما بر اساس بعضی از آمارهای تقریبی در پاییز امسال این عدد کاهش چشمگیری داشته است و اگر جام جهانی فوتبال به داد تلویزیون نمی‌رسید، یخبندان صداوسیما از همان آخرین روز شهریور آغاز می‌شد.

اینکه از میان مخاطبان همیشگی تلویزیون چیزی حدود ۳۰ درصد شبکه سه را نگاه می‌کنند و البته این بیشترین عدد بازدید است، می‌تواند حدود مخاطب و دلایل بازدید آنان را مشخص کند.
در میان بازدیدکنندگان صداوسیما از قرار معلوم شبکه آی فیلم بعد از ورزش در بالاترین جایگاه ایستاده است و شبکه افق در میان مخاطبان پا به جفت تلویزیون هم کمترین اقبال را داشته و مخاطبان حداقلی آن نشان از رویکرد تماشاچیان تلویزیون در چند ماه اخیر دارد.
همچنین بعضی از آمارها نشان می‌دهد که از میان بینندگان صداوسیما چیزی حدود ۵۰ درصد از تولیدات و برنامه‌ها ناراضی بوده و فقط نیمی از مخاطبان برنامه‌های این سازمان، از دیدن آنچه می‌بینند رضایت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه