English

رئیس سازمان صدا و سیما:

اختیار برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده در اختیار سازمان صدا و سیما است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برنامه‌هایی که از قبل تهیه شده اند و هزینه‌هایی برای آن‌ها صرف شده است؛ در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دارد.

اختیار برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده در اختیار سازمان صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری موج، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در مورد سرنوشت سریال‌هایی که بازیگران آن با جریانات اخیر همراهی کردند؛ گفت: در ارتباط با برنامه‌هایی که از قبل ساخت شده و هزینه‌هایی برای آن‌ها صرف شده است؛ در اختیار سازمان صدا و سیما قرار دارد و نه افرادی که در این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف ایفای نقش کرده‌اند.

رییس سازمان صدا و سیما تاکید کرد: متناسب با نوع شخصیت، موضع‌گیری‌های آن‌ها و همچنین نقش و تاثیری که داشتند در راستای کار تولیدی تصمیماتی اتخاذ می‌شود، هدف ما بر این است که از کار‌های تولید شده حداکثر استفاده را داشته باشیم، البته در ادامه مسیر و تداوم فعالیت چهره‌های تلویزیونی و سایر عوامل حتما این ملاک و معیار‌ها را در نظر خواهیم گرفت.

جبلی ادامه داد: تلاش ما بر این است که کمیت و کیفیت تولیدات رسانه ملی متناسب با اقتضائات فرهنگی جامعه باشد، امیدواریم بتوانیم در رقابت نابرابر با سایر رسانه‌ها که فرهنگ ما را هدف قرار داده‌اند موفق باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه