English

رئیس رسانه ملی درگذشت معاون اسبق برون مرزی صداوسیما را تسلیت گفت

جبلی در پیامی درگذشت دکتر شبان شهیدی مودب، معاون اسبق رسانه ملی را تسلیت گفت. در پیامی درگذشت دکتر شبان شهیدی مودب، معاون اسبق رسانه ملی را تسلیت گفت.

رئیس رسانه ملی درگذشت معاون اسبق برون مرزی صداوسیما را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج، جبلی، رئیس رسانه ملی در پیامی درگذشت دکتر شبان شهیدی مودب، معاون اسبق رسانه ملی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"انالله و اناالیه راجعون

درگذشت دکتر شبان شهیدی مودب، معاون اسبق برون مرزی رسانه ملی را تسلیت می‌گویم. دکتر شهیدی مودب از چهره‌های شاخص علمی و فرهنگی کشور بود که از دوران انقلاب اسلامی در نوفل لوشاتو همپای پیر جماران شد و همواره دلسوز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی‌بود. او در زمان فعالیت در معاونت برون مرزی صداوسیما و سایر عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای در نشریات کیهان و اطلاعات، فردی کوشا بود که نامی نیک از خود برجای گذاشت. اینجانب درگذشت این چهره ارزشمند را به خانواده، دوستان و اهل فرهنگ تسلیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، علو درجات را خواهانم.

دکتر شبان شهیدی مؤدب، از مدیران و صاحب نظران رسانه‌ای و سیاسی، سه شنبه این هفته در سن ۷۰ سالگی در پاریس درگذشت. او که از همراهان امام در نوفل لوشاتو بود از چهره‌های فعال رسانه‌ای به شمار می‌رفت و مدتی معاونت برون مرزی صداوسیما را برعهده داشت. سردبیر کیهان انگلیسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی از جمله مناصب دیگر او بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه