English

دو طنز خارجی از امشب به شبکه دو می‌آیند

سریال‌های طنز «بله آقای وزیر» و «مدیرکل» از امشب شنبه، ۱۷ دی ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می روند.

دو طنز خارجی از امشب به شبکه دو می‌آیند

به گزارش خبرگزاری موج،سریال‌های طنز «بله آقای وزیر» و «مدیرکل» از امشب شنبه، ۱۷ دی ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می روند.

«بله آقای وزیر» عنوان سریالی کمدی است که به کارگردانی سیدنی لوتر بای ساخته شده است. این سریال که هجو سیاسی به شمار می‌آید محصول انگلستان است و از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه پخش می‌شود.

سریال «بله آقای وزیر» مجموعه‌ای طنزگونه است که در آن یک وزارت‌خانه ساختگی به نام «وزارت امور اداری» و شخصی به نام وزیر در رأس آن است. وزیر با طرح‌ها و ایده‌های بلندپروازانه‌ای وارد کار می شود غافل از اینکه نظام اداری و کارمندانی که در این دستگاه جا خوش کرده اند همه نوع کاری می کنند تا بقای خود را تضمین کنند و در این راه در کسوتی دلسوزانه به وزیر نزدیک می شوند اما آنچه که حاصل می شود نتیجه معکوسی بر جای می گذارد.

همچنین سریال «مدیر کل» از شنبه، ۱۷ دی ماه هر روز ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه به روی آنتن می رود.

«مدیر کل» با نام کامل (خاطرات مدیرکل) نام مجموعه تلویزیونی کمدی تولید سال ۱۹۹۵ سوریه است. این سریال داستان پزشکی است که وزیر به او پیشنهاد می کند مدیرکل یک شرکت دولتی شود. او ابتدا قبول نمی کند اما با پافشاری خانواده و اطرافیان بالاخره قبول می کند و ...

زنده‌یاد حسین عرفانی، شهلا ناظریان، نصرالله مدقالچی، افشین زینوری، اصغر افضلی، مهدی آرین‌نژاد، منوچهر والی‌زاده، مینو غزنوی، پرویز ربیعی، آزیتا میراحمدی، علیرضا باشکندی، رویا خلیل آذر، سعید مقدم‌منش، محمدعلی دیباج، زنده‌یاد کیکاووس یاکیده ، نگین کیانفر، ناصر احمدی، همت مومیوند، سیامک اطلسی، غلامرضا صادقی، ابراهیم شفیعی و امیرعباس پیام بخشی از جمع صداپیشگان این سریال هستند.

سریال «مدیر کل» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. بازپخش این سریال ساعت ۲۴ خواهد بود.

 

 

 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه