English

یک مسئول در آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آغاز فعالیت ۱۶ کانون ارزیابی و گزینش معلمان جدید در استان فارس

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس از آغاز فعالیت ۱۶ کانون ارزیابی و گزینش معلمان جدید در استان فارس خبر داد.

آغاز فعالیت ۱۶ کانون ارزیابی و گزینش معلمان جدید در استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی علوی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس بااشاره به آغاز فرآیند گزینش پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش، اظهار کرد: بکار گیری نیروهای ماده ۲۸ با سازو کار جدید که از سال قبل آغاز شده است در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در راستای تحقق سند تحول تلاش داریم باسنجش نقاط ضعف و قوی در حوزه‌های مختلف، بهترین نیروها را شناسایی و جذب نظام تعلیم و تربیت کنیم و مدارس قوی داشته باشیم.

علوی تصریح کرد: در آزمون علمی دو‌ هزار و ۴۶۹ نفر به عنوان سهمیه استان فارس در رشته آموزش ابتدایی، پذیرفته شده اند که از این تعداد، یک هزار و پانصد و هشت نفر زن و ۹۶۱ مرد هستند.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل مختلف سنجش و گزینش در نهایت ۱۰۷۸ نفر در آموزش و پرورش پذیرفته خواهند شد و از اول سال تحصیلی جدید، وارد سیستم تعلیم و تربیت استان می شوند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس، خاطرنشان کرد: در راستای دقت حداکثری در پذیرش بهترین نیروها، یک کانون مرکزی، کار تشکیل بررسی مدارک، صلاحیت پزشکی و گزینش اولیه را بر عهده دارد و کانون دیگری نیز گزینش نهایی را بر عهده دارد و چهارده کانون نیز کار ارزیابی و مصاحبه پذیرفته شدگان را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: هر یک از کانون ها در ۲ شیفت کاری؛ از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ ظهر و بعد از ظهر از ساعت ۱۳ تا ۱۸ فعالیت می کنند.

علوی در خصوص فعالیت نیروهای اجرایی در این کانون های مذکور، عنوان کرد: در  کانون مرکزی حدود ۴۰ و در کانون های ارزیابی هر کدام ۱۶ نفر کار ارزیابی و سنجش پذیرفته شدگان را برعهده دارند.

وی ادامه داد: در هر یک از کانون های ارزیابی تعداد  ۸ نفر در نوبت صبح و تعداد ۸ نفر نیز در نوبت عصر پذیرفته می شوند بنابراین در مجموع در کانون های ارزیابی چهار گانه روزانه تعداد ۲۲۴ نفر مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: کار تشکیل پرونده و بررسی مدارک پذیرفته شدگان آزمون علمی از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و کار ارزیابی نیز از امروز ۲۲ اردیبهشت‌ماه  و تا ۵ خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: افرادی که موفق به کسب نمرات لازمه در این مراحل بشوند به سازمان سنجش معرفی می شوند تا مرحله نهایی اعلام نتایج انجام شود.

علوی اضافه کرد: این روش ارزیابی و گزینش از سال قبل آغاز شده و در سال گذشته موجب شد تا نیروهای باتجربه تری وارد آموزش و پرورش شوند و امیدواریم امسال نیز بهترین نیروها گزینش و جذب شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه