English

مدیر کل آموزش و پرورش:

اولویت آموزش و پرورش، پوشش تحصیلی همه دانش آموزان در همه مناطق فارس است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: اولویت ما در آموزش و پرورش، کلاس های درس و پوشش تحصیلی همه دانش آموزان در همه مناطق استان است.

اولویت آموزش و پرورش، پوشش تحصیلی همه دانش آموزان در همه مناطق فارس است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محمد خلیل عسکری درنشست مشترک با رئیس و‌ معاونین سازمان مدیریت و  برنامه ریزی استان اظهار کرد: باتوجه به رویکرد جدید سازمان سنجش در بحث تأثیر نمرات امتحان نهایی در کنکور و شرکت دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم در امتحانات نهایی نیازمند برنامه ریزی در راستای فراهم ساختن زیرساخت های کمی و کیفی آموزش ها هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: در راستای تامین نیازها در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری، در خصوص پر کردن خلأهای آموزشی دانش آموزان، تهیه و تدوین بسته های آموزشی و برگزاری کلاس های فوق برنامه و ...، تلاش داریم تا با مساعدت سایر دستگاه ها، برنامه ریزی کنیم.

عسکری تصریح کرد: با هدف پوشش کامل استان در امر آموزش، با هدف هماهنگی بیشتر نشست با سازمان مدیریت و برنامه ریزی با هدف فراهم شدن زیرساخت های لازم از لحاظ کمی و کیفی در حوزه آموزش برگزار شد. 

وی بر بسترسازی مناسب برای حضور قوی دانش آموزان در المپیادهای علمی، ورزشی و،..، تاکید و عنوان کرد:  با توجه به انتخاب فارس به عنوان گذرگاه علمی و فناورانه ایران و جهان نیازمند هماهنگی ها در آغاز کار و پیگیر برنامه ریزی با مساعدت سایر دستگاه ها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: برای برافراشتن پرچم فارس در کشور بسیار تلاش می کنیم لذا برنامه های متنوعی را تدوین و در حال اجرا داریم.

وی افزود: اولویت ما در آموزش و پرورش، کلاس های درس و پوشش تحصیلی همه دانش آموزان در همه مناطق استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه