English

مدیر کل آموزش و پرورش خبر داد؛

راه اندازی نهضت آموزش خانواده در استان فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس، از راه اندازی نهضت آموزش خانواده در استان خبر داد و گفت: براساس سیاست های رهبر معظم انقلاب و راهکارهای سند تحول بنیادین و همچنین نیازهای ملی و مذهبی خانواده ها، نظام جدید آموزش خانواده در استان تدوین خواهد شد.

راه اندازی نهضت آموزش خانواده در استان فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

،‌ محمد خلیل عسکری در نشست مشترک تخصصی کنترل و کاهش طلاق با مدیر کل بهزیستی استان، در راستای طرح های معاونت پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره امور تربیتی و مشاوره اموزش و پرورش استان برگزار شد اظهار کرد: نظام بازنگری و اجرایی آموزش خانواده به زودی تشکیل شود لذا در همین راستا اعضای شورای بازنگری و اجرایی آموزش خانواده در اسرع وقت تعیین و اولین جلسه آن برگزار می شود.

وی از راه اندازی نهضت آموزش خانواده در استان خبر داد و عنوان کرد: بر اساس سیاست های رهبر معظم انقلاب و راهکارهای سند تحول بنیادین و همچنین نیازهای ملی و مذهبی خانواده ها، نظام جدید آموزش خانواده تدوین خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: برای کنترل و پیشگیری از طلاق تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی انجام خواهد شد تا بر اساس سند همکاری، برنامه های ویژه این بخش را اجرایی کنیم.

وی افزود: توانمندسازی روحی و جسمی دانش آموزان در راستای تحقق ساحت های اخلاقی، اعتقادی و زیستی بدنی سند تحول از جمله مواردی است که باید پیوست تفاهم نامه بین دو اداره کل شود.

عسکری اضافه کرد: طراحی برنامه ملی همکاری مدرسه و خانواده در پیشگیری از طلاق و سایر آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های پیوست تفاهم نامه همکاری بین دو اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان است.

شایان ذکر است؛ بررسی علل طلاق در بین خانواده ها، راههای پیشگیری، مشخص شدن نواحی، مناطق و شهرستان های پرخطر در سطح استان و در اولویت اجرا قرار دادن برنامه های پیشگیرانه در این مناطق، اهمیت آموزش زوجین قبل از فرزند آوری، ارائه آموزش های به روز و تخصصی به والدین و ...، از جمله مواردی بود که در این نشست مشترک مطرح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه