English

رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی کاشان :

با راه اندازی و فعالیت پایگاه های بسیج کارگری می توان از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد

رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی کاشان گفت: با راه اندازی و فعالیت پایگاه های بسیج کارگری در شهرک های صنعتی، می توان از آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

با راه اندازی و فعالیت پایگاه های بسیج کارگری می توان از  آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، حسن اربابی درجلسه هیات اندیشه ورز کنگره ملی شهدای شهرستان کاشان که بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج و در راستای گرامیداشت کنگره ملی شهدای شهرستان برگزار شد، گفت: افزایش مهاجرت به شهرستان کاشان که طی سال های اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته است در آینده می تواند تهدیدی برای شهرستان باشد.

وی تاکید کرد: افرادی که برای کار به کاشان مهاجرت می کنند، تنها می تواند در کوتاه مدت مشکلات مربوط به کمبود نیروی کار را حل کنند و می بایست برای اشاعه فرهنگ کار و ارزش کار کارگر و تولید برنامه ریزی کنیم.

اربابی افزود: افزایش آسیب های اجتماعی مانند سرقت، طلاق، مصرف مواد مخدر و الکل برخی از خطراتی است که جامعه کارگری و مردم را تهدید می کند و می بایست آن را جدی بگیریم و برای پیشگیری از آن برنامه داشته باشیم.

رئیس اداره تعاون،کار ورفاه اجتماعی کاشان تصریح کرد: باتوجه به اینکه ۷۰درصد جمعیت شهرستان جامعه کارگری هستند، برنامه ریزی جهت راه اندازی پایگاه های بسیج در واحدهای تولیدی بزرگ کاشان مهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه