English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

سند تحول بنیادین باید به گفتمانی در مدارس استان بدل شود

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: بحث سند تحول بنیادین را در متن امور فعالیت‌ها قرار داده شود تا مدیران بیش‌ازپیش با این سند آشنا شوند و درباره اجرا و انجام آن در مدارس گفتمان کنند.

سند تحول بنیادین باید به گفتمانی در مدارس استان بدل شود
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، محمدرضا ابراهیمی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان اظهار داشت: نهج‌البلاغه به‌عنوان یک اصل مهم در جهت رشد معنویت دانش‌آموزان در ساختار آموزشی مدارس استان اصفهان قرار گیرد تا فضای پرورشی و فرهنگی مراکز را پر نشاط تر کند.

وی تأکید کرد: در حوزه سوادآموزی باید هر فردی که می‌تواند کمک کند در این حوزه به‌کارگیری شود و هر چه سریع‌تر به روند سوادآموزی افراد بی‌سواد در سطح استان سرعت بیشتری داده شود.

ابراهیمی تصریح کرد: به لطف خدا مولدسازی در اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش استان به نتایج خوبی رسیده و مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: بحث سند تحول بنیادین را در متن امور فعالیت‌ها قرار داده شود تا مدیران بیش‌ازپیش با این سند آشنا شوند و درباره اجرا و انجام آن در مدارس گفتمان کنند.

وی تصریح کرد: در این اجلاس تأکید بر نماز موجب امیدآفرینی است و چنین گردهمایی‌های می‌تواند دچار تحولی چشمگیر در آموزش و پرورش شود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تأکید فراوان روی نقش الگویی معلم می‌تواند در ترغیب دانش‌آموزان به مسائل معنوی، احکام و نماز تأثیر بسزایی داشته باشد و در گام بعدی دانش‌آموزان در برپایی نماز مشارکت حداکثری و مطلوبی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه