English

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش:

توزیع بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در آموزش و پرورش اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حوزه بودجه اقدامات خوبی در استان اصفهان در هشت‌ماهه ابتدایی امسال رخ‌داده است به‌طوری‌که بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف در استان توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در آموزش و پرورش اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سید علی مدینه در گردهمایی رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اظهار داشت: باید از طرح‌هایی که به‌صورت کاریکاتوری به آنها نگاه می‌شود پرهیز کرد و اقدامات مؤثر و عمیق را انجام داد.

وی ادامه داد: در بحث خرید خدمات امسال جذب نیروی جدید نداشته‌ایم و ضروری است  اقدامات لازم در خصوص سازماندهی این نیروها و بروز بودن سیستم پرسنلی انجام شود.

مدینه تأکید کرد: صدور احکام جدید  رتبه ‌ بندی بادقت و سرعت انجام شود تا معلمان بتوانند از برکات رتبه‌بندی بهره لازم را ببرند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان متذکر شود: کارشناسان امور اداری اداره کل برای بررسی مشکلات ارباب‌رجوع به مناطق مراجعه خواهند کرد که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد و همکاری‌های لازم انجام شود.

 

وی یاد پاور شد: در حوزه بودجه اقدامات خوبی در استان اصفهان در هشت‌ماهه ابتدایی امسال رخ‌داده است به‌طوری‌که بیش از ۱۱۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف در استان توزیع شده است.

مدینه گفت: درآمدهای اختصاصی ادارات باید در چارچوب‌های مشخص باشد و ضروری است اقدامات لازم در خصوص افزایش این درآمدهای اختصاصی صورت گیرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: موضوع اسکان نوروزی از همین ماه باید برنامه‌ریزی‌های لازم صورت پذیرد تا بتوان امکانات را در اختیار فرهنگیان عزیز قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش، تلاش بیشتر ما باید تحقیق و پژوهش در حوزه‌های دانش‌آموزی، فرهنگیان و والدین صورت پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه