English

رئیس سازمان امور استخدامی کشور در گفت و گو با خبرگزاری موج خبر داد؛

انجام ۲۴ آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان امور استخدامی گفت: سال گذشته قریب به ۲۴ آزمون استخدامی را مجوز دادیم و معتقدیم این اتفاق باید بیفتد که اگر قرار است کسی در دستگاه دولتی استخدام شود بدون سفارش دیگری و تنها بر اساس شایستگی باشد.

انجام  ۲۴ آزمون استخدامی در سال 1402

میثم لطیفی، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در رابطه با تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی گفت: قانون استخدام کشوری و قانون خدمات کشوری می‌گوید کسی که می‌خواهد کارمند رسمی یا پیمانی دولت بشود، می‌گوید که ورود به دستگاه‌های اجرایی با امتحان و مسابقه است چرا که ما باید برای همه فرصت برابر ایجاد کنیم که بتوانند در دستگاه‌های دولتی جذب بشود.

 وی ادامه داد: سال گذشته قریب به ۲۴ آزمون استخدامی را مجوز دادیم و معتقدیم این اتفاق باید بیفتد که اگر قرار است کسی در دستگاه دولتی استخدام شود بدون سفارش دیگری و تنها بر اساس شایستگی باشد.

معاون رئیس جمهور تأکید کرد: این روش، روش درست و خوبی است و قانونگذار هم از ما همین را مطالبه می‌کند و باید کشور را به سمتی سوق دهیم که همه از این طریق به دستگاه‌های اجرای بیایند تا فرصت برابر و بر اساس شایستگی برای همه فراهم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه