English

با دستور رییس جمهور و ابلاغ رییس سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شد:

انتخاب استان یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری

مهران فاطمی استاندار یزد به عنوان رییس کمیته بهره‌وری استان معرفی و یزد پایلوت بهره وری در کشور شد.

انتخاب استان یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی ابلاغی با توجه به تلاش‌های استان یزد در راستای ارتقای بهره‌وری، این استان را به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری انتخاب کرد.

میثم لطیفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در این ابلاغ با اشاره با اقدامات یک سال اخیر در استان یزد و سه نوبت بازدید وی و مدیران این سازمان با موضوع بهره‌وری، آورده است: با توجه به تلاش‌های استان یزد در راستای ارتقای بهره‌وری این استان به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری انتخاب می‌شود.

میثم لطیفی تاکید کرده است: براین اساس لازم است برنامه تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری با هماهنگی و سازماندهی مشترک، به گونه‌ای تدوین و اجرایی شود که با تشکیل کارگروه مشترک و تهیه جدول زمان‌بندی، گام‌های شش‌گانه برای تحقق هدف تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری طی سال جاری پیگیری و گزارش‌های اجرایی آن به صورت ماهانه تهیه و ارسال شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور شناسایی وضع موجود و احصاء حوزه‌های اولویت‌دار استان، شناسایی مسایل موجود استان برمبنای تحلیل شکاف میان وضع موجود و مطلوب، اولویت‌بندی مسایل و ریشه‌یابی عوامل بازدارنده و پیشران، تدوین سیاست مداخلات و تعریف برنامه عملیاتی ارتقای بهره‌وری، اجرا و پایش برنامه‌ها و سنجش اثرات و ارزیابی عملکرد را از گام‌های شش‌گانه مورد انتظار در تحقق هدف تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری نام برده است.

لطیفی در پایان این ابلاغ، مهران فاطمی استاندار یزد را به عنوان رییس کمیته بهره‌وری استان معرفی و از  پیشوایی رییس سازمان ملی بهره‌وری نیز به عنوان نماینده خود در راستای تحقق دستور رییس جمهور یاد کرده است .

شایان ذکر است، این ابلاغ با توجه به دستور و تاکیدات رییس جمهور در نشست با استانداران سراسر کشور و با توجه به اقدامات یک سال اخیر استان در حوزه بهره‌وری صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر