English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

رونق مشارکت سیاسی نشان از پویایی نظام اجتماعی دارد

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رونق مشارکت سیاسی نشان از پویایی نظام اجتماعی دارد و در نقطه مقابل نبود مشارکت سیاسی یا ضعف در مشارکت سیاسی می‌تواند گویای وجود بحران‌هایی در جامعه از قبیل بحران هویت، مشروعیت و غیره باشد.

رونق مشارکت سیاسی نشان از پویایی نظام اجتماعی دارد

حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به انتخابات اسفندماه، اظهار داشت: رصد انتخابات در ایران و حساسیت آن برای دشمنان انقلاب به دلیل کارکردها و دستاوردهای آن بسیار مهم است؛ زیرا انتخابات از مهمترین مجاری پیوند نظام با مردم است و به میزانی که مشارکت در انتخابات بالا باشد، مهری تاییدی است بر پشتوانه و حمایت مردمی از نظام است.

وی افزود: هدف از تمام فشارها و توطئه‌ها علیه نظام، انقلاب و مردم ایران توسط دشمنان خسته و بی‌تفاوت سازی مردم نسبت به سرنوشت کشور است پس حضور آگاهانه در انتخابات مهمترین عامل یاس دشمنان ملت ایران است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف درصدد هستند که با سم پاشی متعدد در انتخابات نتایج به ثمر نشستن تیرهای سم آلود خود بر پیکر کشور و نظام را نظاره کنند به این صورت که مردم با دلسردی و ناامیدی در انتخابات مشارکت نکنند.

 

بیشتر بخوانید:

هرچقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تری هم تشکیل می‌شود

حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده کشور است

 

شهریاری تصریح کرد: در برهه زمانی کنونی دشمن به انتخابات به عنوان عرصه مشاهده نتایج به ثمر نشستن فشارهای حداکثری خود نگاه می‌کند اگر مردم در انتخابات مشارکت حداقلی داشته باشند دشمن می‌تواند امیدوار باشد که با اعمال فشارهای حداکثری توانسته است شکاف مردم با نظام را تقویت کند در این صورت دشمن در اعمال فشارهای حداکثری خود جری‌تر خواهد شد.

وی گفت: رونق مشارکت سیاسی نشان از پویایی نظام اجتماعی دارد و در نقطه مقابل نبود مشارکت سیاسی یا ضعف در مشارکت سیاسی می‌تواند گویای وجود بحران‌هایی در جامعه از قبیل بحران هویت، مشروعیت و غیره باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه