English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

هر چقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تری هم تشکیل می‌شود

نماینده مردم گرگان در مجلس با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هرچقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تر هم تشکیل می‌شود که باعث داشتن ایران قوی و ملت مقتدر خواهد شد؛ اینها به یکدیگر مرتبط هستند.

هر چقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تری هم تشکیل 
می‌شود

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج، با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به دقت مسائل را تبیین می‌کنند؛ ایشان بر انتخاب اصلح تاکید داشتند که دلسوزی، تعهد، تخصص، انقلابی‌بودن و ساده‌زیستی از جمله معیارهای انتخاب اصلح است.

وی افزود: نماینده مجلس باید استکبارستیز در ذهن، فکر و عمل و مردم‌دار باشد بدان معنا که از مشکلات و مسائل مردم مطلع بوده و از آن طرف در مقابل استکبار ایستادگی کند. 

نماینده مردم گرگان در مجلس تصریح کرد: با توجه به این‌که نمایندگان عصاره فضائل مردم هستند باید این موضوع را در عمل نشان دهند یعنی با شجاعت بر اصول ایستادگی کرده و در مقابل ناحق بایستند و قانون‌گذاری با آگاهی و شناخت عمیق را انجام دهند.

سنگدوینی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: هرچقدر مشارکت بیشتر باشد مجلس قوی‌تر هم تشکیل می‌شود که باعث داشتن ایران قوی و ملت مقتدر خواهد شد؛ اینها به یکدیگر مرتبط هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات به دنیا نشان می‌دهند پشت انقلاب، نظام و ولایت ایستاده‌ و آزادانه و مبتنی بر شناخت کامل نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند تا در نهایت مجلس قوی و مقتدر شکل گرفته و نمایندگان بتوانند در سیاست‌های کلان و قانون‌گذاری اثرگذار باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه