English

یک نماینده مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج:

حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده کشور است

نماینده مردم گرمی مجلس شورای اسلامی گفت: فضای سیاسی جامعه نشان می دهد که مردم ما این درک بالا را دارند که حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده خودشان است و بین مشارکت در صحنه انتخابات با مشکلاتی که وجود دارد تفاوت قائل هستند.

حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده کشور است

ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج ، با اشاره به انتخابات اسفند ماه، اظهار داشت: علی رغم نارضایتی هایی که بعضا مردم نسبت به وضعیت اقتصادی دارند اما قطعا مردم ما پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد، اینگونه نیست که مردم با صندوق رای قهر کنند.

وی ادامه داد: همان طوری که مقام معظم رهبری نیز تاکید داشتند، مردم باید همه این اقدامات خوب صورت گرفته را در سفره و زندگی خود لمس کنند و باید دستاوردهای نظام برای مردم تبیین شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان اینکه لازم است که اقدامات جدی برای کنترل و ثبات بخشی به بازار صورت گیرد، تاکید کرد: برای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، لازم است که مردم نسبت به آینده امید پیدا کنند و در سایه روحیه جهادی و حضور مسئولان در بین مردم شاهد افزایش امید در مردم خواهیم بود. گاهی اوقات برخی از روی بی اطلاعی یا ناآگاهی صحبت هایی می کنند که منجر به آزاردگی خاطر مردم می شود.

اسماعیلی تصریح کرد: باید با ارائه برنامه به مردم نوید دهیم که برای بهبود شرایط در سال آینده چه اقداماتی قرار است انجام شود. باید در حوزه اقتصادی برنامه مشخص و روشنی داشته باشیم.  از سوی دیگر اقداماتی که در دو سال اخیر صورت گرفته است حاکی از رشد اقتصادی و ثبات قیمت ها است و نباید اقداماتی که دولت در این مدت برای کنترل نقدینگی و ثبات بازار انجام داده است، فراموش شود و باید این اقدامات برای مردم تبیین شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای سیاسی جامعه نشان می دهد که مردم ما این درک بالا را دارند که حضور در پای صندوق رای به نوعی مشارکت در سرنوشت آینده خودشان است و بین مشارکت در صحنه انتخابات با مشکلاتی که وجود دارد تفاوت قائل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه