English

توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دعا برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است که با توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دعا برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین تلاش کنیم.

توسل به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دعا برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین
به گزارش خبرگزاری موج

، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الا ان نصر الله قریب ( سوره بقره آیه ۲۱۴ )

 مقاومت جانانه ملت مظلوم فلسطین و ایستادگی شجاعانه مردم بی دفاع غزه در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل برای بار دیگر هیمنه پوشالی این رژیم وحشی را به اثبات رساند و قدرت مقاومت با تکیه به فرهنگ ایثار و شهادت را به رخ جهانیان کشاند.

بی‌شک این پیروزی بزرگ مقاومت اسلامی در امتداد عملیات حیرت انگیز 'طوفان الاقصی' رعب و وحشتی را بر اردوگاه صهیونیسم و حامیان آمریکایی آنان مستولی کرد و شکستی ترمیم ناپذیر را برای آنان رقم زد.

تسلیم رژیم صهیونیستی در برابر شروط مقاومت و پذیرش‌ آتش بس موقت ضربه مهلک دیگری بر پیکره نیمه جان رژیم موقت و رو به سقوط صهیونیستی وارد ساخت.

ملت بزرگ ایران در طول مدت تجاوز این جنایتکاران به غزه مظلوم با حضور در تظاهرات، تجمع و هزاران برنامه دفاع از ملت فلسطین را وظیفه دینی و انقلابی دانسته و با الهام از مکتب امامین انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی آنان در کنار فلسطین خواهد ماند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از مقاومت ملت بزرگ فلسطین و با محکومیت مجدد جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی از مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی دعوت می کند به شکرانه این موفقیت امشب و فردا شب در مساجد محوری و مجالس توسل به حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها ضمن شکرگزاری بخاطر این موهبت الهی برای پیروزی نهایی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب اشغالگر اسرائیل دست به دعا بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه